Re: [Minciu_sodas_LT] populiacijos

  • Tomasz Czepaitis
    Message 1 of 33 , May 6, 2009
      Tai, Dariau,

      gal nurodytumėte kryptį?
      Apie kelius, rodykles ir kt. aš labai mėgstu. Nupieštume žemėlapį, vis koks
      darbas būtų Minčių Sodo padarytas:)...

      Aš irgi manau kad ne ten nuvažiavome, ir man nepatinka "yra kaip yra", dar
      kartą įsitikinau ligoninėje ir ten morguose visokiuose kad negalima skubėti,
      kad daug blogo įvyksta dėl nekomeptencijos, arba, dar blogiau, dėl per
      didelės kompetencijos...

      Grįžti prie Kristaus? Gera mintis, ir gal būt vienintelė išeitis, bet kaip
      tą padaryti?

      T.

      2009/5/6 Darius Slapakauskas <darius.slapakauskas@...>

> [...]
      > atkapstei
      > jau

      > <darius.slapakauskas%40gmail.com>

      > -
      > 90%
      > 5
      > valstybe.
      > 2,5
      > pavers
      > Iš
      > buvo

      > <minciu_sodas_lt%40yahoogroups.com>tampa visuomenės nuosavybė, tai

      > <minciu_sodas_lt%40yahoogroups.com>

      > <minciu_sodas_lt-unsubscribe%40yahoogroups.comYahoo>!

    • Darius Slapakauskas
      Message 33 of 33 , May 10, 2009
        Jooooo, oras nuostabiausias, kaip mes iš gamtos besityčiotume, o ji vistiek
        mus myli ir apdovanoja įvairiausiomis dovanomis.
        Darius