5 metai Europos Sąjungoje

  • Rasa Kuodytė - Kazielienė
    Message 1 of 13 , May 1, 2009
      Sveiki mielieji,

      Pirmiausia sveikinu su Gegužės 1 diena - Darbo diena visus ir visas.
      Penkeri metai Europos Sąjungoje. Daug ar mažai? Įdomu būtų sužinoti,
      kaip vertinate pokyčius, kaip vertinate buvimą ES sudėtyje?:)
      Man kaip žmogaus teisių gynėjai ir humanistei aktualiausi Žmogaus
      teisės klausimai. Bet jų negvildensiu - tiesiog pateikiu straipsnį,
      kuriame šneka moterys, su kuriomis teko, tenka ir dar teks dirbti
      kartu:)

      http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=21919904

      --
      Sėkmės, meilės ir kantrybės :)
      Visada Jūsų ir su Jumis
      Message 2 of 13 , May 1, 2009
        Montezuma,
        2009 05 01 11:33 Visas tas balsavimas dėl ES buvo didelis farsas, kai tautai buvo pripudrintos smegenys, apie neva fantastišką visko suklestėjimą. Manau, kad dauguma žmonių dabar atsibudo ir pamatė, ką ES nori padaryti didžiausiai XV a imperijai Lietuvai - kišti gėjų ir feminizmo propagandą, pagal "ES standartus" maistą paversrti chemikalais ir priauginti visokių genetškai modifikuotų augalų, paversti visokio plauko kosmopolitų rojumi, panakinti Lietuvos savarankiškumą užsienio politikoje, bei galiausiai sunaikinti mūsų valiutą litą. Ar to mums reikia??? Čia grynai valdžios išmislas buvo, kad prisigraibstyti naujus milijonus, o kad nakinama Lietuva, jos kultūra, tai jiems žinoma neįdomu. Bet aš tikiu lietuviais, mes paskutiniai kritom prieš okupantus su kryžiais, nepasiduosim be kovos ir gėjų okupacijai!!

        Tai vienas to straipsnio komentaras.

        Romualdas

        Laiško pavadinimas: [Minciu_sodas_LT] 5 metai Europos Sąjungoje

      • vygantas vejas
        Message 3 of 13 , May 3, 2009
          beje, nors man ir patinka ir prancūzai ir britai ir netgi graikai su italais
          kartais, o dar rečiau, bet pasitaiko, kad ir kokie netgi lenkai su švedais
          irgi visai patinka, bet nebejaučiu poreikio kur nors ten į jų kraštus
          važiuoti- pamačiau pakankamai ir man ,tiesą sakant nei tarybų, nei europos,
          nei amerikos valstybių sąjungų kaip ir nebereikia. nors kad tie visi
          užsieniečiai čia srautais po užupį malasi, tai man patinka. tiesiog smagu,
          kad kartais atrodom pranašesni už juos ir jiems natūraliai dėl to idomūs.
          todėl jaučiu prasmę kad ir neturtingai ,bet gyventi savo krašte ir čia
          tvarkytis pagal savo norą ir kurti sau prasmingą ir smagų pasaulį. o
          svetimam krašte vis tiek taip ir pragyvensi svečiu besijausdamas ir
          laikomas. tiesą sakant aš didžiuojuosi tuo,kad mūsų keistas ir nuodėmingas
          užupis toks idomus svetimtaučiams. gaila tik,kad lietuwos valdžia nelabai
          supranta to prasmę. todėl, kuomet savi valstybės tarnautojai nemyli savo
          krašto, o tik dairosi dosnesnio bajoro, kuriam už grašius galėtų padus
          lyžtelt, tai vat ir turim naikinamą kultūrą, emigraciją ir buhalterinę
          "euroinegraciją". tiesą sakant aš tai džiaugiuosi ,kad silpnapročiai,
          mažaraščiai proletarai emigruoja- laisviau kvėpuot tapo, o ir tautos
          itelekto koeficientas kyla, bo tie kurie sako, kad va- "išvažiuoja mūsų
          tautos protai", tai labai klysta, nes išvažiuoja daugiausia kaimiečiai ir
          juodadarbiai tamsuoliai,o kuo jų čia mažiau, tuo fainesni atrodom ir tiems
          patiems srautams užsienio turistų. :)
          beje, smagiai smagus pavasaris įsibėgėja, su kuo visus ir sveikinu.

          vygantas

          Message 4 of 13 , May 3, 2009
            Sveiki mielieji,

            Puikiai parašei, Vygantai:) Man irgi savame krašte ir saulė
            šviesesnė, ir lietus gaivesnis, ir meilė stipresnė. Jaučiu prasmę
            dirbdama Lietuvai ir jos žmonėms:) Tėčio žodžiai - "Būk biednas, bet
            garbingas"... Aišku, pakeliauti, pažinti kitas kultūras irgi yra
            svarbu. Bent jau man tai praplėtė suvokimą, išugdė toleranciją
            skirtumams, kito žmogaus unikalios asmenybės priėmimą.
            O Užupis, Vygantai, nuostabus:) Norėčiau kada asmeniškai su Tavimi
            pakalbėti apie lūkesčius. Gal galėčiau kuo pagelbėti, nes visgi vienas
            lauke - ne karys:) Kartais mes nežinome visų galimybių ir negalime
            jomis pasinaudoti...
            Andriaus paroda žavinga. Tiek spalvų, o po interpretacijos - tiek
            gilios minties. Andriau, Tu tik kurk, nes tada Tu toks švytintis ir
            pakylėtas, kad net ir pačiai panūsta skristi kūrybos vėjais:)

            Ačiū, kad esate:) Jūs - nuostabūs Lietuviai:)

            2009 m. gegužės 3 d. 12:59, vygantas vejas <messiahofrainbow@...> rašė:

> [...]
            > patiems srautams užsienio turistų. :)
            > beje, smagiai smagus pavasaris įsibėgėja, su kuo visus ir sveikinu.

          • Darius Slapakauskas
            Message 5 of 13 , May 3, 2009
              Sveika gerb. Rasa,
              Perskai�iau a� t� u�sakomaj� straipsnel�.
              Susidaro toks vaizdelis, kad Lietuvoje alkaniems tr�ksta tolerancijos vagims
              ir i�tvirk�liams. Kokios nor�ti tolerancijos i� �kininko, nesugeban�io
              parduoti savo produkcijos, nes i� ES ji pigesn�? Kokios tolerancijos nor�ti
              i� tekintojo, kurio profesija Lietuvoje tapo istorin� i�kasena? Kokios
              tolerancijos nor�ti i� �mogaus kuriam per j�g� brukamas kreditas b�sto
              renovavimui? Kokios tolerancijos nor�ti i� siuv�jos, aud�jos ir t.t? Kas
              bekuriama, begaminama Lietuvoj, kokia valstyb�s vystumosi kryptis
              prioritetin�?
              Kur plaukia Lietuvos laivas, koks tikslas, koks mar�rutas?
              Gal tai ir ne Lietuvos pilie�i� reikalas, bet vistiek �domu kur link ponai
              valdytojai j� suka. Kaip suprantu, jau penki metai, kaip t� vair�
              perdavin�ja ES. Ten tai tikrai mumis pasir�pins. Vis� gyvenim� dirbti ir dar
              likti skolingam - va �ia tai romantika ir perspektyva. Vartoti, vartoti ir
              dar karteli pavartoti, kad apyvartos nekristu, gamyba nestrigtu, mokes�i�
              surinkimas nema��tu ir t.t.
              Kredituoti visus ir visais �manomais b�dais, kad an�kai i�kart vergijoj
              gimtu, jau skolingi. Jei ne tiesiogiai, tai per valstyb�s skolas, koks
              skirtumas, svarbu skolingi. Kuo daugiau vartojam - tuo daugiau skolingi.
              Ta dainel� turi pabaig�, Amerika prisidainavo, ateis laikas ir europos
              valstyb�ms. Ateis laikas ir Lietuvai, kur tai matyta - negaminant, nekuriant
              pasiturin�iai gyventi.
              Stebukl� neb�na, b�na �liuzijos.
              Gyvenant vergovin�j santvarkoj - tur�ti laisv�s �liuzij�.
              Vartojant svaigalus �sivaizduoti, kad jie padeda.
              Vagiant, �statym� numatyta tvarka, �sivaizduoti, kad nedarai nusikaltimo.
              �udant vaikus, �sivaizduoti, kad atsikratai bereikaling� r�pes�i�.
              Skatinant tolerancij� blogiui - �sivaizduot darant g�r�.
              Daug t� �liuzij�, lengva pasiklyst, tam �emi�ka darna ir sukurta, kad
              gal�tume atsirinkti kas prie�i�ka gamtai, kas darniai �silieja � bendr�
              visum�.
              *Tolerancija - vadinasi skatinimas, propogavimas*. Yra kam tas naudinga,
              atsiranda kas finansuoja. Tikslas paprastas - ma�inti �moni� skai�i�.
              Prie �sam� resurs�, nema�inant vartojimo, ilgai �emel� m�s� netoleruos. Yra
              du keliai - ma�inti �em�s resurs� eksploatacij�, arba ma�inti vartotoj�
              skai�i�. Globalios pasaulin�s politikos pasirinktas antrasis kelias.
              �liuzij� skleid�jai vygdo nusikalstam� veikl� prie� �monij�, ir tai �iai
              dienai normalu, kiekvienas �i�ri savo intereso.
              Tam feminizmas ir sugalvotas, kad atitraukti moter� nuo �eimos, nuo vaik�
              gimdymo ir auginimo. Tokiu b�du ma�inamas �eim� k�rimas, gimstamumas.
              Homoseksualumo propogavimas taip pat nedidina gimstamumo. Liberal� si�lymai
              ma�inti vaiko prie�i�ros atostogas taip pat turi tas pa�ias �aknis.
              Nesigirdi propaguojant dideli� �eim�, nesijau�ia joms paramos, dar ir
              durniais kas i�vadina. Valstybiniu m�stu apribotos galimyb�s dirbti,
              i�laikyti �eimas, taip pat nedidina gimstamumo, juntamos tos pa�ios �aknys.
              Ir dar daug galima pl�stis �ia tema.
              Gyvename pagal mums numatytus planus. Gaila, kad lietuviai prisideda prie j�
              �gyvendinimo. D�iugu, kad �mogaus teisi� gyn�jai, humanistai uoliai
              prisideda prie plan� �gyvendinimo. �mogus turi teis� numirti anks�iau laiko,
              Tauta turi visas teis�s i�mirti, tuom pasitarnaudama globaliajai politikai.
              Tai turi b�ti siektinas kiekvienos Tautos tikslas.
              Svarbiausia, kad visi b�t� laimingi, kiekvienai galvai po �liuzij� !!
              Visus sveikinam su �sivaizduojamo Darbo �vente !!

              Pagarbiai,
              Darius

              P.S. Gal patarsite kur ie�koti atsakymo � klausim�: kuo skiriasi seksualin�
              orientacija nuo lytin�s orientacijos?

            • Rasa Kuodytė - Kazielienė
              Message 6 of 13 , May 3, 2009
                Sveiki mielieji,

                Ačiū, Dariau, Tavo laiške daug tiesos. Dėl vergijos, įsiskolinimų,
                žmonių nesaugumo dėl ateities. Kokios gali būti aukštesnės vertybės,
                kai net alkano pilvo nebegali pasotinti? Nereikia čia jokių
                motyvacijos teorijų - tai savaime aišku.

                "Tam feminizmas ir sugalvotas, kad atitraukti moterį nuo šeimos, nuo vaikų
                gimdymo ir auginimo. Tokiu būdu mažinamas šeimų kūrimas, gimstamumas."

                Ironiškai: "Tam Politika ir sugalvota, kad atitraukti vyrą nuo šeimos,
                nuo vaikų auginimo. Tokiu būdu mažinamas šeimos kūrimas, gimstamumas."
                :)

                Tik štai dėl feminizmo nesutinku. Feminizmas buvo ir Lietuvoje,
                pagonybės metu, buvo LDK metu... Tik vėliau berods tik 1905 metais
                Petkevičaitė-Bitė ir kitos iškilios moterys iškėlė Moters teises -
                balsuoti, studijuoti... Moteris yra laisva būtybė. Šeima ir vaikai jos
                laisvas pasirinkimas, o ne tik vyrų. Dirbusi su šeimoje patyriančiomis
                smurtą moterimis - puikiai suvokiau vieną taisyklę - moters ekonominė
                (na, jis uždirba ir išlaiko šeimą, taip kartais išgeria, padaužo, bet
                jis išlaiko šeimą...), socialinė (visgi ištekėjusi ir du vaikai, kaip
                aš čia dabar būsiu vieniša...) ir psichologinė (o ta meilė...)
                priklausomybė moterį paverčia tiesiog tik objektu - daiktu, nusavina
                kaip asmenybę, ji nebetiki, kad gali būti savarankiška. Moteris turi
                siekti nepriklausomybės nuo Vyro. Meilė, šeima, vaikai riša, bet
                visada ji turi jaustis gyvenanti savo nepriklausomą gyvenimą.

                Gerb. Dariau, aš tikiuosi, kad Jūs turite puikią šeimą, puikią Moterį
                ir puikius Vaikus:)
                Daugiau pozityvumo:)

                Puikios saulėtos savaitės visiems:)

                Ačiū, kad diskutuojate:)

                2009 m. gegužės 4 d. 02:24, Darius Slapakauskas

                Message 7 of 13 , May 3, 2009
                  Sveiki mielieji,
                  Kaip religijotyrininkas noriu atkreipti jūsų dėmesį į vieną Biblijos skyrių kuris parodo moters ir vyro vietą šeimoje ir visuomenėje:
                  "I. IDEALI ŽMONA
                  Koks retas radinys sumani žmona, brangesnė už perlus yra jos vertė! Savo širdį jai patiki jos vyras, ir turi tikrą lobį. Ji gerumu atsilygina, o ne piktumu, per visas savo gyvenimo dienas. Ji pasirūpina vilnų bei linų ir pluša įgudusiomis rankomis. Kaip pirklio laivai, ji pargabena iš toli maisto atsargas. Ji keliasi, kai dar tamsu, paskiria maistą namams ir dienos nurodymus tarnaitėms. Ji apžiūri ūkį ir jį nuperka iš savo rankų uždarbio įveisia vynuogyną. Ji yra apsijuosusi jėga,
                  stiprios yra jos rankos. Ji mato, kad jos verslas klesti naktį jos lempa niekad neprigęsta. Ji ima į rankas ratelį, o jos pirštai stveriasi verpstės. Ji dosniai duoda vargšui ir ištiesia ranką elgetai. Jai nereikia rūpintis savo šeima, kai sninga, nes visi jos namiškiai yra šiltai aprengti. Ji pati išsiaudžia antklodžių, plona drobė ir purpuras yra jos drabužiai. JOS VYRAS YRA ĮŽYMUS MIESTO VARTUOSE, KUR JIS SĖDI TARP ŠALIES SENIŪNŲ. Ji siuva lininius drabužius ir juos parduoda; pirkliams tiekia juostas. Stiprybė ir orumas yra jos drabužis su šypsniu ji žiūri į ateitį. Kai atveria burną, ji kalba išmintingai, o ant jos liežuvio malonus pamokymas. Ji atidžiai prižiūri savo šeimos elgesį, niekad nevalgo dykaduonio duonos. Pakilę jos vaikai ją giria jos vyras – ir jis liaupsina ją: „Daug yra sumanių moterų, bet tu viršiji jas visas!“ Žavumas – apgaulingas,o grožis – rūkas moteris turi būti giriama už jos pagarbią VIEŠPATIES baimę. Duokite jai atlygį už jos triūsą, – teaidi miesto vartai jos darbų gyriumi!" (Patarlių knyga 31 skyrius)

                  Sėkmės, meilės ir kantrybės :)
                  Visada Jūsų ir su Jumis
                  Romualdas Repšys

                  Laiško pavadinimas: Re: [Minciu_sodas_LT] 5 metai Europos Sąjungoje

                • Albertas Dusevicius
                  Message 8 of 13 , May 3, 2009
                    Dariau,

                    ny, blemba, tu vietomis tai labai gerai para�ai, bet vietomis tai... Nepyk,
                    brolau, bet �emiau i�kerpu i� tavo lai�ko pora viet�, kur tu pats sau
                    akivaizd�iai prie�tarauji tame pa�iame lai�ke:

[...]

                    Tai vistik kap �ia yr? :-) A vartot man, a ma�int vartojim�? :-)). Darysiu
                    visk�, kad tik Lietuvai b�t� geriau (net vaikus!) :-D.

                    Labai geros dienos visiems! Nors gyvenimas ir be galo gra�us, man labai
                    patinka vienas i�sirei�kimas rus� kalba: "Gyvenimas kaip vaiki�ki
                    mar�kin�liai - trumpas ir visas ap�iktas" :-DD (rusi�kai skamba �ymiai
                    geriau).

                    pagarbiai visiems ir ypa� visoms!

                    Albertas

                    Message 9 of 13 , May 3, 2009
                      Gražu, Romualdai! Dievaži, sakau tai be ironijos...

                      Bet...aijajai, MS-o merginos, kaip jums toli iki idealo! :-). Na, kuri iš
                      jūsų keliasi su tamsa ir duoda nurodymus tarnaitėms? Manding, tik Audronė
                      kažkaip ten panašiai :-)). O gal Irena te savo vyrus pavaiko dar
                      neišbrėškus? :-)))
                      O verpstės, antklodės ir maisto atsargos iš toli? Tuo metu kai vyras SĖDI?
                      :-DD
                      A, merginos? Pakliuvot! Nagi, pabandom, pabandom visos kartu pabūti
                      idealais, pasistengiam...

                      Romualdai, nesupyk, tiesiog labai gera nuotaika ir noras pakrizenti užplūdo
                      :-D.

                      Beje, į tą temą prisiminiau gerą ankedotą iš karštų, musulmoniškų kraštų:

                      Eina per dykumą arabas, o priekyje tipena susisupę į juodas skaras jo kelios
                      žmonos. Susitinka kaimyną, irgi arabą, bet fundamentalistą. Tas stveriasi už
                      galvos:
                      - Achmedai, argi tu nežinai, kad mūsų pranašas korane liepė pirmam eiti
                      vyrui, o žmonoms sekti iš paskos?
                      - Ėėėė, Ibrahimai, kai mūsų pranašas rašė koraną tai dar dykumos
                      neužminuotos buvo! :-))

                      Moralas: Filmuke apie Mauglį (aš turiu galvoje tą mūsų vaikystės, rusišką
                      filmuką) jo draugas smauglys Ką vienoje vietoje nusišnypščia:

                      "Išsinėręs iš odos, atgal į ją nebesugrįššši".

                      Išsinėrėm mes iš tavo, Romualdai, cituojamos odos, išsinėrėm...Tiek vyrai,
                      tiek moterys...

                      Albertas

                      Message 10 of 13 , May 4, 2009
                        "Vyrai eidami � politik� kartais u�suka � alaus bar�. Daugelis ten ir
                        pasilieka. Taip motul� gamta kovoja su politik� perteklium."
                        J.Erlickas

                        Lietuva visada buvo matriarchalinis kra�tas. Protingos moterys ne kovojo u�
                        savo teises, o vadovavo viskam. Tik motina gali �inoti ko reikia jos
                        vaikams. Tik motinos autoritetui pakl�stama.
                        �iandien bandoma moter� prilygiuoti vyrui. Tai yra �eminti. Tai vis� lygyb�s
                        sieki� pasekm�.
                        Iliuzijos, vien iliuzijos.
                        Prad�ia toki� iliuzij� yra material�jimas, Pinigo pavertimas dievu ir
                        tarnavimas jam. �mogaus vertinimas pagal jo sugeb�jim� "padaryti" pinig�.
                        Savojo "A�" i�k�limas � pagrindines vertybes, noras patenkinti savo egoizm�,
                        pastoviai patiriant malonum� (sekse, materialiniam apsir�pinime, vald�ioje,
                        �ini� kaupime). Tas kelias veda � i�nykim�.
                        �ia ir i�kyla klausimas - ar pagal t� koncepcij� gyvename?
                        Valstyb�s valdymas, pilie�i� aukl�jimas ir visuomen�s gyvenimas galimas
                        pagal dvi valdymo koncepcijas.
                        Pirmoji - visuomen�je diegiama id�ja, kad svarbu A� gyven�iau gerai, tada ir
                        kiti gyvens gerai. Tai egoistin� valdymo koncepcija.
                        Antroji - diegiama id�ja, kad kiti gyventu gerai, tada ir man bus gerai
                        gyventi. Tai altruistin� valdymo koncepcija.
                        Ar tai nesusi�aukia su motinos noru visokeriopai stengtis d�l savo vaik�,
                        �eimos?
                        Ai�ku, galima stengtis vien materialiaja puse viskuom apr�pinti, ta�iau to
                        nepakanka. Reikia ir �ilumos, ir saugumo jausmo, meil�s.
                        Visuomen�je, atatinkamai pasirinkus koncepcij�, turi b�ti ideologin�
                        vald�ia, �statymus leid�iamoji, vygdomoji ir kontroliuojan�ioji.
                        Lietuvoje turim tik tris paskutines vald�ias, kurios remiasi egoistine
                        koncepcija, aktyviai per�ama "civilizuot�" vakar�.
                        K� be deklaruot� tokia vald�ia, visada laim�s tik apsukriausi, gudriausi,
                        labiausiai siekiantys pasipelnymo. Tokie �mon�s statomi siektinu pavyzd�iu,
                        nes neu�lipes kitam ant sprando netapsi vir�esniu, turtingesniu.
                        Feminizmas b�tent ir �traukia moteris � tokias lenktynes, atitraukdamas nuo
                        pagrindin�s suaugusi�j� veiklos - �eimos k�rimo, i�saugojimo, palikuoni�
                        prie�i�ros, dor� pilie�i� aukl�jimo.
                        �sivaizduokime, jei ateitu � vald�i� moterys, kurios nepatyr� motinyst�s,
                        �eimos teikiamos palaimos. Ledas pasklistu aplinkui, �altas i�skai�iavimas,
                        dr�skymasis karjeros laiptin�je. Baisu pagalvot kas lauktu t� niek�ing� vyr�
                        gyvenan�i� ant Lietuvos. Vaikai, jei tokie i� kur nors gimtu, nuo gimimo
                        b�t� atiduoti auginimui ir aukl�jimui �vairiausiom �staigom, balansuojant
                        mityb� ir dozuojant �inias. Biorobot� fabrikas klest�tu. Visi�kas
                        liberalizmas :))
                        Gamtos nustatyta darna griaunama, po tais griuv�siais ��sta ir moterys, ir
                        vyrai, ir vaikai �alojami. Tada randasi visokiausias smurtas,
                        nepasitenkinimas, b�gimas. Problemos.
                        Visokiausios organizacijos sukurtos lygiom teis�m ar tolerancijai propaguoti
                        yra ne kas kita kaip destrukcijos skleid�jai, vygdantys antivalstybin�
                        veikl�, atliekantys griaunamaj� darb�. �eimos institucijos griovimas -
                        valstyb�s pamat� griovimas. Prisidengiama nuvalkiotu �odeliu "laisv�". K�
                        noriu t� darau. O kod�l neprisidengus �od�iu - atsakomyb�, darau k� reikia
                        daryti. Tai lie�ia ir vyrus, ir moteris, ir vaikus. Kiekvienas �iam pasauly
                        turim savo misij� ir privalom j� �vykdyti, vaikus to i�mokinti.
                        Baim� prisiimti atsakomyb� tokia gili, kad apima vis didesnius �moni�
                        sluoksnius, neatsakingo gyvenimo skatinimas duoda savo vaisius.
                        Kur tai matyta - neleid�iama vaik� tarpe propaguoti homoseksualumo, tai
                        diskriminacija, �mogaus teisi� pa�eidimas, laisv�s apribojimas, tokius
                        sprendimus reikia apsk�sti ES teismams, nevygdomi ES reikalavimai. Kaip gi
                        be propagandos, homoseksualai dauginasi tik reklamos b�du, gali prad�ti
                        ma��ti j� skai�ius. B�da ir g�da Lietuvai. Nevygdomi globalist� planai,
                        gimstamumas gali tapti gausesnis u� mir�tamum�. :))

                        Geriau kurti organizacijas, skatinan�ias �eim� k�rim�, ruo�ian�ias jaunim�
                        b�ti atsakingais vyrais, atsakingomis mamomis, paruo�ian�ios �vairiausioms
                        sud�tingoms �eimynin�ms situacijoms. Kurti organizacijas propaguojan�ias
                        sveik� ir blaiv� gyvenimo b�d�. Tik propaguojant g�r�, o ne iliuzines
                        laisves ir lygybes, galima tik�tis ateities.

                        Tai mano subjektyvi nuomon�.
                        Pagarbiai,
                        Darius

                        Message 11 of 13 , May 4, 2009
                          Sveikas,
                          Atsipra�au, kad neai�kiai para�iau.
                          Godumas skatina vartojim�, ma��jantys resursai stabdo vartojim�. Pasirinktas
                          kelias - ma�inti vartotoj� skai�i�. Tada vartojimas vienam vartotojui
                          nema��ja, o resurs� poreikis ma��ja. Amerika sunaudoja puse i�gaunamos
                          pasaulyje naftos, gyvena ten tik 5 nuo�im�iai planetos gyventoj�. Suma�inus
                          perpus amerikon� skai�i�, ketvir�iu suma��t� naftos poreikis. O jei Amerikos
                          nelie�iant, labai vertingi ten �mon�s gyvena, ma�inti kitos pasaulio pus�s,
                          ma�iau verting�, vartotoj� skai�i�, resurs� poreikis irgi ma��s, vadinasi
                          naftos u�teks ilgesniam laiko tarpui, nema�inant vartojimo m�st�. Ma�inti
                          gyventoj� skai�i� galima karais, ligomis, svaigalais, epidemijomis, �eimos
                          institucijos naikinimu, i�tvirkimais, feminizmais ir t.t.
                          Mes Lietuvoj, t� suprasdami, privalom saugoti savo taut� nuo i�nykimo,
                          reguliariai j� papildydami, ma�inti vartojim�, taupydami �em�s resursus.
                          Gali pakakti ir penkiolikos mar�kini�, vietoj trisde�imties. :)) Ma�ina gali
                          va�iuoti ir dvide�imt met�, galima ir visuomeniniu transportu jud�ti,
                          elektr� galim ir i� v�jo pasigaminti. Visk� tai turi b�ti reguliuojama
                          mokes�i� pagalba.
                          �ia dilema ir atsiranda. Norima parduoti daug, bet resursai neleid�ia
                          patenkinti didel� kiek� vartotoj�.
                          Darius

                          2009 m. gegu��s 4 d. 09:08, Albertas Dusevicius <forcemajor79@...>ra��:

                          Message 12 of 13 , May 4, 2009
                            Na, Dariau, �iaip tai tavo ma�inami vartotojai yra kartu ir gamybini�
                            santyki� subjektas - gamybin� j�ga, o tai savo ruo�tu...Ai, bet k� a�
                            �ia...Visk� jau seniai d�d� Marksas i�ai�kino. Tiesiog, man regis,
                            vartojimas ir jo mastai yra tik labai siaura problemos dalis, kuria
                            apsiriboti n�ra labai teisinga...
                            Kita vertus - godumas ir vartojimo skatinimas juk turi savo naturalias
                            fizines ribas. Jeigu �mogelis, paveiktas reklamos ir su�lam� vien�, prip�st�
                            angliar�g�t�s Maksimin� baton�, nu, gal dar pus� kito, jeigu tas bus
                            atki�tas veltui, bet tai ir viskas! Daugiau �mogutis nesuki� netgi labai
                            skatinamas...
                            Ir dar - savo lai�ke tu kaltini ka�kokius pasaulinius bjaurybes, jog jie
                            siekia u�krauti am�in� vergij� ant m�s� vaik� ir an�k�, o kartu
                            apgailestauji, kad t� vaik� ir an�k� gali visai neatsirasti...Na, ne�inau...
                            �inodamas, kad mano vaikai per am�ius vergaus, kokiam storapilviui
                            imperialistui a� tikrai neskub��iau j� gaminti, nors gamybines jegas,
                            santykius ir proces� palaiky�iau :-DDD

                            Ai, gana. Link�jimai, Dariau ir gero vakaro visiems!

                            Albertas, vaik� gamybinio proceso ekspertas

                            Message 13 of 13 , May 4, 2009
                              Sveiki mielieji,

                              Labai įdomios nuomonės.
                              Dėkoju:)
                              XXI amžius - nauji iššūkiai. Natūralu, kad ne visi pokyčiai
                              pozityvus, bet manau, kad visa istorija nėra vien balta.

                              Puikios dienelės:)