Re: [Minciu_sodas_LT] Lukiskiu aikste

  • EKVJUC
    Message 1 of 13 , Mar 2, 2009
      Siena - Baltijos kelio simbolis - tikrai gali būti kovų už Laisvę simboliu. Tai būtų artima daugeliui, nes daugelis dar prisimena, kaip stovėjo Baltijos kelyje. Prisimena taikų Baltijos šalių pasipriešinimą.

      Antra vertus, sutinku su kažkuriuo komentatorium, kad siena negali būti Laisvės simboliu. Nes siena - tai jau savaime - riba.
      Nors mums jau neteko išgyventi ir patirti partizanų laikų skausmo ir prasmės, ar tikrai turėtume tai užmiršti?

      A.
      Message 2 of 13 , Mar 3, 2009
        Baltijos kelias - tai ne siena. Pirmąkart girdžiu kad jį vadina siena.

        Partizanai, prisiminkime, elgėsi ir itin žiauriai. Su taikiais gyventojais,
        ne tik su okupantais.

        Jei norima juos prisiminti, galima pasodinti šventas giraites.

        T.

      • EKVJUC
        Message 3 of 13 , Mar 3, 2009
          http://www.architektusajunga.lt/LT.php?content=page&Id=575. Tai ar ne apie šitą projektą kalbam? Baltijos kelias. Siena.

          O dėl partizanų. Pakalbinkit tuos žmones, kurie gyveno tais laikais kaime. Man teko dalyvauti vienoj tokioj ekspedicijoj. Nebuvo nė vieno blogo atsiliepimo apie partizanus. O apie stribus -taip. Buvo. Gal taip sutapo?

          A.

          2009/3/3 EKVJUC <ekvjuc@...>

> [...]
          > Nors mums jau neteko išgyventi ir patirti partizanų laikų skausmo ir
          > prasmės, ar tikrai turėtume tai užmiršti?

        • Tomasz Czepaitis
          Message 4 of 13 , Mar 3, 2009
            Ne, aš ne apie šitą kalbėjau, ten buvo tokios spalvotos figūros
            susikabinusios rankomis.

            Gal šitas irgi nieko, tik primena sceną iš "Senmergės" su Žeraru Depardieu,
            kur prasieita ugniaspjaudžiu... arba "Apokalipsės now". Atminčiai, atminimui
            gerai...

            Taip nebūna, kad viena pusė gera partizaniniame kare, kita bloga. Aišku,
            gimsta filmai, legendos, keičiasi atmintis, supratimas... paprastai tuo metu
            valdo kerštas ir svaigulys.

          • vygantas vejas
            Message 5 of 13 , Mar 3, 2009
              man laisv� nuo vaikyst�s asocijuojasi su pla�ia, saul�ta pieva ir begale
              �ydin�i� pieni�...
              o visos kovos yra blogis, nes kare niekada neb�na nugal�toj� (senov�s
              i�mintis).
              baisios man ir lietuvi� kapin�s ir monumentai man labiau primena dinozaur�
              griau�ius, nei gyv� istorij�. nor��iau dar sulaukt tokio laiko, kuomet
              patriotas bus suprantamas kaip �mogus �velgiantis � savo tautos ateit�,o ne
              � kokio nusenusia uniforma d�vin�io praeities �mog�ud�io (nes tam ir
              kariai,kad �udyt�) akmenin� veid� su viduriasukio po�ymiais (nes kari�
              veidai ry�tingi da�niausiai atrodo nuo mirties baim�s sutraukto pilvo)
              v�jas, pritariantis Milda�yt�s akcijai, Lietuvos t�kstantme�io
              pamin�jimo proga apdovanoti gabiausius Lietuvos moksleivius, kaip ateities
              viltis

            • Tomasz Czepaitis
              Message 6 of 13 , Mar 3, 2009
                praskanavau save, ir �iuriu kad esu banalus kaip �lepet�:)

                laisv� man pana�i � �uv�dr� - gal d�l �echovo, gal d�l Ri�ardo Bacho... nes
                tos kur kelte � Smiltin� labai jau klykia.

                Ta�iau kai jos atskrenda � Vilni�, ir netoli t� Luki�ki� sukin�jasi, atrodo
                lyg atne�t� �inia, jog ka�kur yra laisv�, j�ra ir t.t. Ir neklykia.

                Pastatyt� koki� �uv�dr� vidury aik�t�s - banalu bet gilu...

                O kas jums laisv�? simboli�kai...

                *ka�ko visai supoet�jau:) T.
                *