Valdovų židinys

    Message 1 of 1 , Oct 29, 2001
      Labas!

      Siūlau naują temą, laukiu jūsų minčių.

      Mudis, Algis ir aš susitikome Infobalt parodoje. Mudis papasakojo apie
      įvairių organizacijų norą pradėti naują "sąjūdį".

      Minčių sodui svarbu arčiau bendradarbiauti su šviesiom organizacijom.
      Turime užsakovą Kalifornijoje kurio užsakymu kursime interaktyvias svetaines
      įvariai palaikančias Interneto bendruomenes Amerikoje. Su mumis dirba dėl
      to, kad jiems reikia savarankiškai mąstančių, supratingų programuotojų,
      galinčių dirbti be nurodinėjimo, susigaudančių ko reikia savitai
      bendruomenei. Ieškome programuotojų, galime ir nemokamai pamokyti
      programavimo supratingus žmones. Su ta mintimi pravesime vienos dienos
      seminarus "Internetas bendruomenėms". Kiekvieną seminarą skirsime kuriai
      nors šviesesnei Lietuvos bendruomenei. Per vieną dieną apsvarstysime su jos
      nariais, kaip Internetas galėtų pasitarnauti jų veiklai (pavyzdžiui,
      diskusijų grupėmis, svetainėmis, duomenų bazėmis) ir stengsimės ko daugiau
      iš karto įdiegti, taip pat suvesti su talkininkais. Tikimės tokiais
      seminarais surasti savarankiškai mąstančių žmonių, norinčių įsijungti į mūsų
      darbą, taip pat treneruosime mūsų jau suburtus programuotojus. Tad laukiame
      pasiūlymų, kokioms bendruomenėms tiktų toks seminaras!

      Algiui ir Mudžiui papasakojau apie Valdovų rūmų atstatymą (mano tėvas
      Edmundas Kulikauskas tam yra pašventęs visas savo jėgas). Aš turėjau mintį,
      kad tokių rūmų menės turėtų būti skirtos visoms šviesiausioms
      organizacijoms, nes jos ir yra geriausios valdovų patarėjos (ypač jeigu save
      laikom Lietuvos valdovais). Turiu mintyje Lietuvos kompiuterininkų sąjungą,
      dviratininkus, žygeivius, Rašytojų sąjungą ir t.t. Tai būtų įspūdingi
      rūmai!

      Algis pasiūlė iš karto statyti Virtualius Valdovų Rūmus. Tai būtų portalas,
      kuris suvestų įvairiausių organizacijų veiklą. Tai galėtų būti bendra tema
      mūsų seminaro, statome tokius rūmus.

      Pagalvojau, gal jį būtų galima pavadinti Valdovų židiniu, Bronius Tamulynas
      siūlė dar kitaip: Bendruomenių rūmai, arba Tautos namai. Nors tai galėtų
      būti ne tik Lietuvos, bet ir viso pasaulio rūmai (aišku, įvairiomis
      kalbomis).

      Kaip jums atrodo? Laukiame jūsų minčių!

      Direktorius
      +370 (2) 60-67-38