Re: [Minciu_sodas_LT] TEMŲ PAĮVAIRINIMAS

  • Irena Buinickaitė
    Message 1 of 5 , Nov 18, 2008
      Temų paįvairinimas manau geras sumanymas , todėl siūlau pagvildenti ir
      tokią temą-nelegalių narkotikų lleidimosi legalių patalpų įrengimą
      Lietuvos įkalinimo įstaigose.Tokią narkotikų prevencios priemonė radau
      narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos vyriausybės 2008m.
      metinėje ataskaitoje.Aš tai nesupratau...Gal proto bokštai man
      paaiškins .... Irena

      2008 m. lapkričio 17 d. 16:09, Bronius Tamulynas

    • Albertas Dusevicius
      Message 2 of 5 , Nov 18, 2008
        Irena,

        vienas iš stipriausių narkotikų yra meilė :-), ten turbūt buvo patalpos
        mylėtis :-D

        Beje, jeigu vyrai ir moterys daugiau mylėtųsi (kad ir nelegaliai), jiems
        tikrai mažiau kitų narkotikų reiktų :-DD

        Albertas, proto bokštukas

      • Rasa Kuodytė - Kazielienė
        Message 3 of 5 , Nov 18, 2008
          kaip taikliai pasakyta. Meilės trūkumas - pagrindinė civilizacijos liga.
          Labanakt:)

          Sėkmės, meilės ir kantrybės :)
          Visada Jūsų ir su Jumis
          Rasa Kuodytė - Kazielienė

        • Tomasz Czepaitis
          Message 4 of 5 , Nov 19, 2008
            Na, Irena,

            narkotikų gabenimas į kalėjimus visad buvo pelningiausias biznis, ir tam
            vadovavo rajonų komjaunimo sekretoriai
            ir pan. Vis tiek gi reikia jiems tų narkotikų... BAndomą kažkaip "realiai"
            išspręsti.

            *gydytojas Dr. Prevencijus Narkoša*