Mūsų George

    Message 1 of 2 , Oct 1, 2001
      Labai dėkoju visiems atsiliepiusiems į mūsų susirūpinimą "Minčių sodo"
      laboratorijos nario George Christian Jeyaraj likimu. Jūsų laiškai mus
      gaivino, drąsino.

      Parašysiu, kokios naujienos.

      Raudonasis Kryžius paskyrė George'ui advokatą kuriuo jis labai patenkintas.
      Antradienį jo advokatas teismui pridavė skundą. Teismas vyks už kokio
      mėnesio, spręs ar teisingai nepratęsė jam humanitarinio statuso. George
      gali likti Lietuvoje iki teismo.

      Ypatingas ačiū Jonui Aleknavičiui, kurio dėka ne vieną kartą kalbėjau su VRM
      viceministru Virgiliju Bulovu, taip pat su Almantu Gavėnu ir Danieliu
      Paukšte, atsakingais įvairiais migracijos (pabėgėlių ir darbininkų)
      klausimais. Mano prašymas atmestas. Tačiau šiandien sužinojau keletą
      svarbių dalykų:
      - George'as gali toliau dirbti pas mus Atžalyne, jo nesuims iki teismo.
      - George'as nėra patekęs į "juodą sąrašą", tai yra, išvykęs iš Lietuvos
      galės gauti vizą ir sugrįžti.

      George'as dabar gali kreiptis į kurią nors ambasadą gauti vizos. Jam
      išvykus galėsime jį pakviesti į Lietuvą mėnesiui kaip turistą. Kada jis čia
      bus legalus, jis galės įsteigti savo įmonę, arba galėsiu pasirūpinti jį
      įdarbinti. Žodžiu, dabar jau yra prošvaisčių.

      Jūsų laiškai buvo ypatingai svarbūs kada jam (ir man) buvo sunkiausia. Man
      pačiam didelį įspūdį paliko jo apsisprendimas visakame laikytis įsakymo,
      nepaisant grėsmės, kad jį gali prievarta laikyti Pabradėje ir net išsiųsti
      atgal į Šri Lanką, kur jį gali areštuoti ir jis gali "dingti be žinios"
      (skaičiau, tokių tenai yra 120,000).

      Ačiū visiems palaikantiems mano prašymą. Kol kas šituo nepasinaudojome,
      tačiau tikriausiai tai dar pasinaudosime, gal teisme.

      Penktadienį čia, Pavilnyje, mūsų Liaudies kūrybos klube "Atžalyne",
      surengėme jam balių "paskutinės laisvės dienos" proga. Nuotaika buvo
      keistai gera. Jį pakvietė kitą rytą grybauti Pavilnio miškuose, pirmą kartą
      Lietuvoje grybavo.

      Mūsų susirašinėjimo tema: rūpestis mąstymu. Kartais kaip tik svarbu mąstyti
      konkrečiai. Labai ačiū George'ui, kurio bėdos išjudino mūsų mąstymą,
      bendravimą, susirašinėjimą. Atsivėrė daug naujų temų, laukiam laiškų.

      Jūsų,

      http://www.ms.lt/mslt
      +370 (2) 60-67-38
      Vilnius