Re: [Minciu_sodas_LT] "Minčių so do" tikslai - paskirų šviesuolių tikslai

  • Audronė Anušauskienė
    Message 1 of 8 , Jun 28, 2008
      Aha, turėjau parašyt "plėsti tolerancijos ribas blaivininkams ir blaiviam gyvenimo būdui." :) Dabar dar /kol kas įprasta vaišių stalą nukrauti šampanu, alum, vynu, brendžio buteliais, o paprasto vandens ir nebūna. Ar bent sulčių. Jaunimas laiko klase ir mada nusipirkti sidro ar alaus, o nepagalvoja apie ką nors nealkoholinio - kad ir to pačio gryno vandens. Limonado nepatarčiau - chemija.
      Europoje nealkoholinės vaišės daug labiau paplitę. Nuvažiavus į Vokietiją visada paklaus kiek ir kokio alaus : alkoholinio ar nealkoholinio gersi? Pas mus nealkoholinis - dar laabai neįprastas daiktas. Koks čia kaifas - gerti ir nepasigerti? Tiesiog pinigų išmetimas į balą! Ir perka jaunimėlis bambalį ko nors rimtesnio. Tai čia iš mano savanoriškos darbinės praktikos su jaunimu :). O kaip vyresni? Lietuviškas vaišingumas reikalauja būtinai sugirdyti svečiui daugiau ar mažiau alkoholio. Geriau daugiau.

      Taigi Rasa su Albertu jau rašė, kad yra visiškai ramių blaivininkų, kurie niekam neužkliūna, ir kad tai labai ramus ir sveikas gyvenimo būdas! Ir man tokį siūlė...:)

      Dėl homoseksualių šeimų. Man kaip motinai ir moteriai aktualu, kad jie kada nors "nenukabintų" mano vaikų ar anūkų. Sako, kad tai nulemta genetiškai ir t.t., prigimties nepakeisi... Bet kaip ten būna, kad paaugliai įtraukiami ir patampa tomis pačiomis seksualinėmis mažumomis? Gal esu visai žalia šioje srityje, paaiškinkit, kas išmanot.Aš bijau, kad tai dar ir mada be viso kito.

      Audra

      Message 2 of 8 , Jun 28, 2008
        Gerb. Tomai,

        Mums daugelis dalykų buvo blogi - tai, kas šiuo metu mums yra gerai. Juk
        moterys kažkada net buvo laikomos antrarūšėmis. Nepamenu tiksliai, tačiau ar
        tik ne IV a. buvo priimta, kad moteris turi sielą. Buvo raganų deginimo
        laikai ir manau, kad tuo metu ieškoti eretikų ar šiaip kitaip mąstančių,
        gyvenančių žmonių buvo norma ir net gėris. Taip pat ir homoseksualumas mums
        dar nėra pilnai priimtinas reiškinys. Mums sunku keisti požiūrį ir jis
        tikrai keičiasi pamažu. Mus gąsdina tai, ko mes nepažįstame. Man irgi taip
        buvo, bet pradėjusi dirbti su homoseksualiais žmonėmis supratau, kad jie
        tokie patys kaip ir mes visi. Tiesiog žmogiški ir tiek:) Visos baimės iš
        nežinojimo ar nenoro priimti kitos tiesos, kuri nesutampa su sisiformuota
        tiesa. Žmogaus mąstymas yra itin stereotipiškas. Kūrybiškai ir kritiškai
        mąstyti reikia mokytis ir mokytis. Tada prasiveria tokios plačios erdvės ir
        pasijunti toks menkas, tiek daug nežinantis ir nesuprantantis. Man patinka
        kiekvieną dieną sutikti dieną, žmones ir daiktus bei gamtą susižavėjusiomis
        vaiko akimis. Nieko nevertinant priartėjama prie kažkokios nepaaiškinamos
        vidinės šviesos. Gyvenimas toks gražus:)
        Dėkoju už dėmesį.

        2008 m. birželio 27 d. 04:02, Tomasz Czepaitis <uzupis.fafministry@...>

        Sėkmės, meilės ir kantrybės :)
        Visada Jūsų ir su Jumis
        Rasa Kuodytė - Kazielienė

      • Tomasz Czepaitis
        Message 3 of 8 , Jul 4, 2008
          gerb. Rasa,

          ash, tiesa sakant, manau taip kaip iki ir po 4 a. ir taip kaip parashyta
          Biblijoje - kad moterys yra antrinis dalykas palyginus su vyru - Ieva... -,

          ir jos laime gludi likime toj antroj pozicijoj, net jei ji gabesne, ir t. t.
          uz vyra. Tos pirmunes ar pirmos damos man siaubingos kaip Kursko anomalija;)
          Ne ish pavydo, ash ne veikejas, ir nekonkuruoju, bet tuo kad jos aishkiai ne
          savo vietoj, kad moteriai tai netinka; kaip katinui netinka loti ant
          grandines kabant;;;

          apie homoseksualus pasakysiu kad shiaip su jumis sutinku - turiu daug geru
          draugu tarp ju, jie daznai protingesni ir idomesni. BET VELGI? VERTINANT
          GRIZTU I PRADINES pozicijas - jie perdaug ishnaglejo, ir nei kiek
          nepergyvena del savo tos krypties.

          CHIA IR SLYPI visas monas , del kurio arsiausios ihsakytos pozicijos priesh
          juos yra, deja, teisingos, norrs ir neargumentuotos -

          KAI JIE PRADEDA VISA TUO DIDZIUOTIS. EITI I GATVES MAIVYTIS KOKIE MES
          GRAZIAUSI IR TAIP TOLIAU _ tai jau ima "smirdeti iki Dangaus"

          PUIKYBE SUGADINA BET KA; taip ir shiuo atveju - gal mes net nepastebetume,
          jei ne ju povyzos...

          Tomasz