Re: [Minciu_sodas_LT] NUSIVYLIMAS

  • Audronė Anušauskienė
    Message 1 of 7 , Jun 29 9:49 PM
      mes su Vidu jau turim nedžiuginančios patirties, kai Dzūkijos VVG strategija
      buvo sukurta praktiškai vieno/kelių žmonių, neįtraukiant plačiųjų masių, ir
      tai nebuvo naudinga Dzūkijai. Todėl ir čia: strategijos ( misijos,
      vertybių, tikslo/ų, uždavinių) negali numatyti pvz. vienas Vidas, jei
      vykdyti, įgyvendinti ir ja vadovautis turės visi.
      Jeigu to išvis reikia? Gal užtenka tik išsiaiškinti ko siekia Andrius ir jo
      metodus.

      Audronė

      Message 2 of 7 , Jun 30 4:33 AM
        Audrone, gal as cia kiek utriruosiu, bet pasakysiu, kad yra
        labai smagu, kai mokiniai pranoksta savo mokytojus!!! :-)

        As tikrai ne uz butinybe parengti strategija MS - kazkas
        cia pastebejo, kad jis gyvas orgamizmas - o tai tik nuo
        Dievo ir jokia strategija netinkama...

        Kazkas sulygino tai su vaismedzio genejimu - tai nesamone,
        nes bet koks draudimas yra kazkieno INTERESAS, nesvarbu kokiu
        jis tolerancijos ar/ir DEMOKRATIJOS rubais butu dengiamas -
        neapgaudinekime, pirmiausia saves...

        Man patinka MS, todel juo duomiuosi... kazkiek juo gyvenu
        (kaip ir visais projektais savo kelyje)... kazkiek palaikau...

        Yra tokiu, kur neisbrendamose giriose nepaklysta, bet esama
        ir tokiu, kur tarp neisgeneto senos obels vainiko saku
        paklys... Kad to nenutiktu ir siuliau pagalvoti apie
        startegija. Tai, pirma.

        Antra, turetume (su metais tai visiems be isimties ateina)
        kad mes gyvename pasaulyje, kur vienintelis isteklius -
        LAIKAS yra ribotas ir neatstatomas, todel bet kokia
        strategija yra EFEKTYVUMO KELIAS...

        Neziurint to, esu dekingas Edgarui ir Algiui uz pastabas -
        jos man vertos.

        Esivelsiu i jokias cia tuscias diskusijas is esmes, bet
        palaikysiu man patikusias idejas ir mintis.

        Visiems gero sodu brandos meto!

        Vidas

        P.S.
        Strategija - ne panaceja. Tai - tik keliautojo priemone.

        Priemoniu kelionei parinkimas ir parengimas apsprendzia
        keliones rezultatus.

        Baikalo samanai kazkada man pasake: "Kodel jus baltieji manote,
        kad jus pastatete miestus? Kodel jums nepagalvojus, kad
        smelis realizavo savo troskima tapti akmeniu (uola, plyta); si -
        statiniu; pastarasis - miesto kvartalu ir taip be galo...?
        Kodel jus sakote egzituoja blogis - kai tai paprasciausias
        gerio nebuvimas (vakumas), ar saltis, kai tia paprasciausiai -
        silumos stygius?"

        Nekvailas man tas samanas pasirode! :-))