Re: [minciu_sodas_lt] Re: Ar jums liūdna s ąvoka -Re Parama Pagalba

  • Zigmas
    Message 1 of 1 , Sep 23, 2001
      Sveiki
      Is tikruju - rupestis lietuviskai susijes su problemu turejimu ar nelaime
      Jei JAV yra caring service, tai pas mus atrodo ji vadinasi paramos tarnyba
      ar pagalbos tarnyba

      Gal isvis reiktu naudoti kita termina - DOMEJIMASIS
      MASTYMU ar Mastymo SKATINIMAS ar PARAMA mastymui ar Mastymo(gal but,
      prideti - pozityvaus) SKATINIMAS

      Zigmas