Tiesa slypi kazkur salia...

  • Vidas Sciglinskas
    Message 1 of 1 , Jun 5, 2008
      Tikriausia todel, kad sedint prie kompiuterio ir vaidinant
      didvyri, zmogus pripranta nieko nedaryti, t.y. didvyri jis
      vaidina, taciau de facto – sedi pries monitoriu ir niekingai
      kankinasi… Isimti, suprantama, sudaro profesionalus kiborgai!

      >Mielas Tomai,mylime mes tave ir tu mums labai reikalingas,tik
      bedamkad
      >nemokame gaileti ir gailesti laikom pavojinga emocija.O ka mmyli
      >tu?Juk sakoma,kad pirmiausia tu turi atiduoti tai ko pats nori
      tureti
      >Taigi gal ir verta diskusijos tema Irena

      nuosavybė, tai yra, visuomenės labui atsisakome autorinių teisių,
      nebent tame laiške pabrėžtinai jų neaatsisakome.
      http://www.primarilypublicdomain.org/letter/ Kviečiame dalintis mūsų
      laiškais, prašome pripažinti mūsų autorius.