Re: [Minciu_sodas_LT]Tevo diena ir atrakcijos

  • Audronė Anušauskienė
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2008
      Su Tėvo diena visus Minčių sodo tėvelius!

      Aš - už tai, kad būtų trys-keturi vaikai, o ne tėvai :). Nes esant keturiems
      tėvams išauga tikimybė mergaitėms patapti Lolitomis.
      Tikras tėtis yra nepamainomas, visiškai pritariu straipsnio autorei.

      O plaukimas baidarėmis buvo puikus! Gal ir Minčių sodininkams praverstų
      tokia atrakcija atėjus vasarai? Įspūdis ne mažesnis kaip man 1996 m patekus
      į Ameriką (dabar skirtumai tarp Lietuvos ir JAV jau mažesni :).
      Dvivietės baidarės kaina 60 Lt dienai.Dar reiktų šiek tiek maisto ir kelionė
      iki Valkininkų. Ne tiek, kiek į Ameriką...:)
      geros dienos
      Audronė