Re: Susitikime!

    Message 1 of 10 , Jul 19, 2001
      Labas Mindaugai, Raimundai, Mudi,
      Siulau rinktis si antradieni, 18:30, Minciu sodo buste, Liaudies
      kurybos klube Atzalyne, Grudu g 6, Aukstutiniame Pavilnyje, Vilniuje.
      Ar tinka laikas, diena?
      Butu gerai rasti diena, laika kada galetumeme pastoviai rinktis kas
      savaite, koordinuoti veikla. (Aisku, nebutinai nuo to pradeti.)
      Bus smagu susitikti! Pasiilgau...

      +370 (2) 60-67-38

      mudis1 wrote:

      > Kvietima gavau. Esu pasiruoses susitikimams. Praneskite is anksto kur ir kada.
      >
      > Mudis

      > Laiskus siusti: minciu_sodas_lt@...

    • ipcalgis
      Message 2 of 10 , Jul 20, 2001
        Ar galiu prisideti?
        Algis
> [...]
        >    Ar tinka laikas,
        diena?
        >    Butu gerai rasti diena, laika kada galetumeme
        Pasiilgau...

        Andrius

        href="mailto:ms@...">ms@...
        >+370 (2)
        60-67-38

        href="http://www.guru.com">http://www.guru.com Jeigu taip, tikiu Lietuvoje bûti nors
> [...]
        galëtø màstymo reikmenimis ávairiai

        prisidëti prie jos vystymo.

        Ásivaizduoju, galëtumëme kartà á savaitæ rinktis, derinti veiklà.

        Andrius

        Direktorius

        href="mailto:minciu_sodas_lt@...">minciu_sodas_lt@...

        href="http://docs.yahoo.com/info/terms/">http://docs.yahoo.com/info/terms/

        siusti:   minciu_sodas_lt@...

        konferencijos, siuskite laiska be teksto: minciu_sodas_lt-unsubscribe@...

        >Your use of Yahoo! Groups is subject to
        href="http://docs.yahoo.com/info/terms/">http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • Raimundas Vaitkevicius
        Message 3 of 10 , Jul 20, 2001
          Man tinka.

          Raimundas

          minciu_sodas_lt@yahoogroups.com writes:
> [...]
          >http://docs.yahoo.com/info/terms/
          >
          >Laiskus siusti: minciu_sodas_lt@...
          >
          >Atsisakyti konferencijos, siuskite laiska be teksto:

        • Mindaugas
          Message 4 of 10 , Jul 20, 2001
            labas,

            Taip, manau, kad toks laikas tinka.

            iki

            Mindaugas Žukas

            Message 5 of 10 , Jul 20, 2001
              Gerai, sutarta!
              Algi, visi kvieciami.
              Kas dar norite isijungti, perspekite mane adresu ms@... arba mus visus
              per minciu_sodas_lt@yahoogroups.com
              Jusu, Andrius

              mudis1 wrote:

              > Ir man tinka.
              > Mudis

              > Laiskus siusti:   minciu_sodas_lt@...
              >
              > Atsisakyti konferencijos, siuskite laiska be teksto:

            • mudis1
              Message 6 of 10 , Jul 20, 2001
                Ir man tinka.
                Mudis