Re: susitikime

  • Raimundas Vaitkevicius
    Message 1 of 1 , Jul 19, 2001
      Sveikas, Andriau,

      malonu, kad atvyksti į Lietuvą. Susitikti kitą savaitę galiu ir noriu.
      Šiuo metu atostogauju. Liepos 26 atostogos baigsis, bet kokiai dienai
      atvažiuoti į Vilnių sugebėčiau ir po to.

      Liepos 3 - 10 buvau Jaunųjų programuotojų mokyklos stovkloje Budraičiuose,
      prie Tytuvėnų. Viktoras pakvietė supažindinti jo moksleivius su objektiniu
      programavimu. Laiko tam buvo mažai, bet šį tą jie pamatė ir padarė.
      Naudojom Smoltoką.

      Įsigijau naują neblogą kompiuterį, tad dabar esu kiek mažiau priklausomas
      nuo darbovietės.

      Iki susitikimo

      Raimundas