Kas žino?

  • Bronius Tamulynas
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2008
      Vis dėl tos alkoholinės reklamos?
      1. Kaip yra atlyginami nuostoliai, kuriuos mes patiriame
      dėl alumi ar kitais svaigalais apkvaitusių ar apkvaitintųjų?
      Mes mokame iš savo kišenės, ko gero?
      Ar neturėtų juos atlyginti tie, kas skatina ir stengiasi, kad būtų
      kuo daugiau tokių kvaiktelėjusių, t.y. turi nuostolius padengti aludariai
      ar Jų satelitai, degtindariai ir pan. (pagaliau ir ta bobutė, kuri įkišo
      buteliuką kam nors).

      2. Kas padengia nuostolius, kai siautėdami apkvaitę aistruoliai
      daužo vitrinas, varto suolus, laužo ir gadina želdinius? Manau blaiviam
      žmogui ranka
      nekiltų. Nebent kažin kas su protu būtų netaip. Taigi šiuos nuostolius irgi
      turėtų padengti tie, kas skatina ir visaip siūlo kuo daugiau ir daugiau
      užpilti
      smegenėles, kad tik pinigėlis į kišenę.

      3. Kai vyksta kokios šventės ar varžybos, telkiama papildoma apsauga.
      Kas padengia šias išlaidas? Ar tik ne mes iš savo kiaurų kišenėlių?

      Taigi, jau visi supranta, kad nusikaltimas padarytas apsvaigus yra
      sunkinanti
      aplinkybė. O, jei žmogui ir ypač NEPILNAMEČIUI įperšamas koks nors sidras,
      tai turi atsakyti ir tas kas įsiūlė. Sakysite tas, kas nupirko. Jei pagavo
      taip. O gi gal tas
      vaikis pats užsiprašė, sugundytas reklamos. Taigi reklama yra kaip
      nusikaltimo
      bendrininkas. Ir tas BENDRAS taip pat turi atsakyti pagal baudžiamąjį
      įstatymą.
      Tai yra gundymas, o gundymas nuodėmė ir dar daugiau - tai nusikaltimas.
      Kažin kas panašaus su savadavimu bendram nusikaltime.

      Taigi, kas galėtų pakomentuoti šitus dalykus. Gal jau ir yra kokie nors
      panašūs įstatymai, kurių aš nežinau, arba tiesiog į juos teisėjai žiūri pro
      pirštus?
      Jei gi nėra - tai ar neturėtų seimas į šitą neteisybę sutvarkyti per tą patį
      reklamos
      ribojimo ir jos pasekmių likvidavimo įstatymą?????

      Su geresnėmis viltimis į kitus metus,
      Bronius