Re: Re: [Minciu_sodas_LT] LIETUVA, B?K BLAIVA!

  • vygantas vejas
    Message 1 of 6 , Dec 10, 2007
      gerb. Thomasz cze,

      kalbėdamas apie šamanus, tikrai neturėjau omeny teokratijos. netgi
      atvirkščiai- puoselėju visiškos bevaldystės santvarkos idėją, kuomet kožnas
      tulas gyvena pagal savo išmanymą, darniai įsiliedamas į bendrą visuotinės
      harmonijos chorą, gi sklandesniams savosios laimėkūros procesui praturtint,
      kartkartėmis pasikreipia į vieną kitą, dvasios reikmėm alkoholį ir kitas
      tradicines vertybes, bei žoleles puoselėjantį szamaną, išminties
      pasisemti... šiuo atveju šamanus isivaizduoju kaip apyteosofiškai
      nusiteikusią ir tam tikrus prigimtinius duomenis turinčią, bei ypačius
      mokslus išragavusią visuomenės spalvintojų dalį, dėl aukščiau minėtų
      medžiagų puoselėjimo ir vartojimo (dvasiai pakelti) visiškai nelinkusią į
      bet kokį valdžios siekimą. nes gi pats supranti, kad valdžia tai - nyku :)
      tai ir manau, kad dieviškosios gėrybės, kaip kad alkoholis, tikrai netinka
      eilinio proletariato ir taip menkoms smegenėlėms skalauti. bo jau kuomet
      tųjų nevertųjų gaujos prisprogusios su galvijais maišosi, tai kuo gi dorieji
      dvasiniai girtuokliai iš tos minios begali išsiskirti? taip ir nyksta
      dvasingumas (spiritus) su kiaulių ėdalu maišomas.

      vw