Re: [Minciu_sodas_LT] Kas pad ės rengti vaivovydįšeštadienį

  • Albertas Dusevicius
    Message 1 of 3 , Nov 9, 2007
      ...Iš skaitytojų laiškų:

      > Albertas rašo:

      > Lietuvos Girdytojų Draugija perspėja:
      > nuo nealkoholinio alaus iki pripučiamų moterų - tik 1 žingsnis !!

      Uuups,
      vakar, padauginęs nealkoholinio alaus, atrodo žengiau dar vieną
      kažkokį žingsnį :-DD.Gerai neatsimenu...

      kamuojamas nealkoholinių pagirių ir pripučiamos sąžinės priekaištų

      Albertas
    • Vidas Sciglinskas
      Message 2 of 3 , Nov 9, 2007
        Audrone, yra cia tu "arbatininku" ir pas mumis...

        Stai anapus daugu ezero ekologinio ukio seimininkas Edmundas
        Samauskas (+370-698-09713) gamina daug ivairiu arbatu - pats laikas
        ziemai pasirupinti...

        jeigu butu po arbatavimo uzsnudes - galima Rasai (+370-614-70920)
        paskambinti.

        Malonaus arbatinimosi!

        Vidas

        >Nebūtina atsisakyti visų malonumų iš karto! Ir netgi draudžiama!
        Žvarbiu
> [...]
        valanti arbata.
        >Įeina paprastoji dilgėlė, paprastoji kiaulpienė, beržo lapai,
        garšva,
        >pelkinė vingiorykštė. Parašyta, kad tai gali būti ir kasdieninė
        arbata.
        >Manau, patiktų net ir Šrekui!
        >Vaistažoles ruošia ir Pilnų namų bendruomenė Panaroj. O mėtų ir
        dilgėlių tai
        >ir pas mane atsirastų dovanoms :))
        >
        >geros nuotaikos!
        >Audronė
        >
        >P.s. Zenonas planuoja padaryti tiesioginę vaivovydžio transliaciją.
        Tada
        >galės būti daugiau žiūrovų ir dalyvių. Tik kažin ar suspės šį
        šeštadienį.

        >--------------------------------------------------------------------
        --------
        >-------
        >
        >Aš savo pasakiau, Hau!
        >
        >Albertas
        >
        >P.S. Padariau ko gero patį keisčiausią veiksmą savo gyvenime -
        nusipirkau
        >nealkoholinio alaus. Einu pabandysiu. Turėtų būti jau atšalęs.
        Jeigu daugiau
        >nieko neparašysiu, laikykit mane abstinentu :-)).
        >

        >Laiškas į minciu_sodas_lt@yahoogroups.com tampa visuomenės
        nuosavybė, tai yra, visuomenės labui atsisakome autorinių teisių,
        nebent tame laiške pabrėžtinai jų neaatsisakome.
        http://www.primarilypublicdomain.org/letter/ Kviečiame dalintis mūsų
        laiškais, prašome pripažinti mūsų autorius.