Re: [Minciu_sodas_LT] Kas padės rengti vaivo vydįšeštadienį

  • EKVJUC
    Message 1 of 3 , Nov 9, 2007
      Nebūtina atsisakyti visų malonumų iš karto! Ir netgi draudžiama! Žvarbiu
      rudens metu būtina bendrauti ir dalintis žmogiška šiluma :)).

      Bealkoholinis alus geriau tinka vasarą. Man pernai labai padėjo atsisakyti
      alkoholinių gėrimų iš Bendruomenės "Tėviškė" gautos dovanų žolelių arbatos.
      Gaila, kad ši bendruomenė toli Žemaitijoj. Nors arbata baigėsi :((, bet
      maišelius su sudėtim išsaugojau savo spintoj. Pvz. organizmą valanti arbata.
      Įeina paprastoji dilgėlė, paprastoji kiaulpienė, beržo lapai, garšva,
      pelkinė vingiorykštė. Parašyta, kad tai gali būti ir kasdieninė arbata.
      Manau, patiktų net ir Šrekui!
      Vaistažoles ruošia ir Pilnų namų bendruomenė Panaroj. O mėtų ir dilgėlių tai
      ir pas mane atsirastų dovanoms :))

      geros nuotaikos!
      Audronė

      P.s. Zenonas planuoja padaryti tiesioginę vaivovydžio transliaciją. Tada
      galės būti daugiau žiūrovų ir dalyvių. Tik kažin ar suspės šį šeštadienį.

      -------

      Aš savo pasakiau, Hau!

      Albertas

      P.S. Padariau ko gero patį keisčiausią veiksmą savo gyvenime - nusipirkau
      nealkoholinio alaus. Einu pabandysiu. Turėtų būti jau atšalęs. Jeigu daugiau
      nieko neparašysiu, laikykit mane abstinentu :-)).
    • Albertas Dusevicius
      Message 2 of 3 , Nov 9, 2007
        ...Iš skaitytojų laiškų:

        > Albertas rašo:

        > Lietuvos Girdytojų Draugija perspėja:
        > nuo nealkoholinio alaus iki pripučiamų moterų - tik 1 žingsnis !!

        Uuups,
        vakar, padauginęs nealkoholinio alaus, atrodo žengiau dar vieną
        kažkokį žingsnį :-DD.Gerai neatsimenu...

        kamuojamas nealkoholinių pagirių ir pripučiamos sąžinės priekaištų

        Albertas
      • Vidas Sciglinskas
        Message 3 of 3 , Nov 9, 2007
          Audrone, yra cia tu "arbatininku" ir pas mumis...

          Stai anapus daugu ezero ekologinio ukio seimininkas Edmundas
          Samauskas (+370-698-09713) gamina daug ivairiu arbatu - pats laikas
          ziemai pasirupinti...

          jeigu butu po arbatavimo uzsnudes - galima Rasai (+370-614-70920)
          paskambinti.

          Malonaus arbatinimosi!

          Vidas

> [...]
          Jeigu daugiau
          >nieko neparašysiu, laikykit mane abstinentu :-)).

          nuosavybė, tai yra, visuomenės labui atsisakome autorinių teisių,
          nebent tame laiške pabrėžtinai jų neaatsisakome.
          http://www.primarilypublicdomain.org/letter/ Kviečiame dalintis mūsų
          laiškais, prašome pripažinti mūsų autorius.