  • Irena Buinickaitė
    Message 1 of 1 , Sep 13, 2007
      pILIETISKUMO PAMOKOS.mAN JAU SENAI NEDUODA RAMYBES KLAUSIMAS APIE
      VISUOMENES PILIETISKUMA.Ir sendien galitinai isitikinau,kad reikia
      pradeti nuo saves.Ir emiausi visuomeninip dArbo,veiklos bendruomenes
      labui ir vos nesuklupau savo proverzyje susidurusi su atskiru individu
      vertinimais,keliamais barjerais ir kliutimis.Rasau apie tai
      supratusi,kad ir koks kilnus darbas pasipriesininmas atsirasir
      rezultatai priklausys nuo to,ar tesi pradeta zaidima ar pasitrauksi
      nepralaimejes,bet ir be pergales.Jei ne minciu sodas,as ko gero ir
      nebuciau pradejusi pilietiskumo zaidimo,o dabar tai jau ir
      idomu.Kvieciu atsiliepti aktyvius piliecius ir issakyti savo sunkumus
      ir pasidalinti pergalemis Irena