Musu svetaine

    Message 1 of 1 , Apr 28, 2001
      Aciu Mindaugui Zukui uz laiska, kuri cia persiunciu. Mindaugas yra
      kurejas Minciu sodo svetaines lietuviu kalba http://www.ms.lt/mslt/
      Ivertindamas jo triusa, ir didele nauda laboratorijai, suteikiu
      Mindaugui naryste Minciu sode, su pilnomis teisemis dalyvauti musu darbo
      grupese anglu ir lietuviu kalbomis. (Musu tikreji nariai isvardinti
      http://www.ms.lt/ms/members.html )

      Galvojam, kaip toliau vystyti Minciu sodo svetaine lietuviu kalba (taip
      pat ir anglu kalba). Noreciau, kad Mindaugas toliau vadovautu kuriant
      musu svetaine lietuviu kalba. As pats nusprendziau mokytis Pitono
      kalbos, http://www.python.org , ir ja pagrista ZOPE turinio valdymo
      sistemos, http://www.zope.org Galim naudotis ir kitomis kalbomis,
      taciau svarbiausias ir sunkiausias darbas yra apmastyti, kokia svetaine
      butu is tikruju naudinga, ir kaip galetumeme itraukti i kitus i jos
      kurima. Tad kvieciu pamastyti, ko musu svetaine galetu buti naudinga,
      kaip patiktu prie jos prisideti, kaip medziagos rinkejai ir
      programuotojai. Mums tai proga pasimokyti ivariu programavimo kalba,
      taip pat rinkti naudinga informacija, burti zmones ir megzti rysius.

      Laukiu atsiliepimu cia!
      Jusu,
      Andrius Kulikauskas
      Minciu sodas

      Atsiprasau, rasau sveplai - siandien taip isejo.
      ***********************

      Labas, Andriau,

      Jau seniai berasiau. Is tikruju buvau pazadejes Jums nuveikti keleta
      darbu,
      bet neradau tam laiko. Man tikrai del to labai gaila, bet sie metai -
      nuo
      pat rugsejo man buvo tikrai nelengvi - tenka ir dirbti "Meninos" (pas
      Algi
      Razmina), ir dar nemazai mokytis (Vilniaus Universitete).
      Tikrai labai apgailestauju, kad neliko laiko Jums ir "Minciu Sodui".
      Taciau dabar, kai jau pripratau prie tokio savo tvarkarascio, kartais
      galiu
      rasti laiko ir kitiems mane dominantiems dalykams. Manau, jei Jus
      leistumete, galeciau po truputi toliau vystyti "Minciu Sodo"
      lietuviskaja
      svetaine. Tam mane skatina ir keli laiskai, gauti is jos lankytoju (juos
      prirasiau laisko apacioje).
      Butu tikrai idomu, jei papasakotumete kaip Jums sekasi, kadangi
      nebesekiau
      "Minciu Sodo" konferencijos tai ne ka zinau ir apie "Minciu Sodo"
      naujienas.

      Tai tiek siam kartui.
      Iki
      Mindaugas Zukas.

      From: omatlah@...
      Subject: Keletas pastab?

      Labas.

      Nar?ydamas Jžs? svetain?, radau kelet? klaideli?:

      1.. http://www.ms.lt/mslt/tikslai.htm

      2.. http://www.ms.lt/mslt/paslaugos.htm
      > Paslaugos
      padģti vienas kitam".

      3.. http://www.ms.lt/mslt/paslaugos.htm
      > Pasiekiama visiems
      bžti
      "... yra puiki galimybģ".

      4.. http://www.ms.lt/mslt/paslaugos.htm
      > Pasiekiama visiems
      Taip pat bžt? ?ymiai lengviau skaityti, jeigu panaikintumģt? sudģtingo
      ra?to
      fon?. Jis labai trukdo ir vargina akis. ?ymiai geriau bžt?, jeigu
      u?dģtumete
      ?viesiai pilk? arba tiesiog balt? fon?.

      Su pagarba,
      Raimondas Misius