Re: Poezijos vakarelis

  • Giedre
    Message 1 of 6 , Mar 8, 2007

      mielai sudalyvaučiau poezijos vakarėlyje, net jei jis būtų šveplas.
      Diskusijas dabar skaitau interenete (yahoo serveryje) ir visi
      lietuviški rašmenys tėra kringelionės. Žinau, kad apie tai
      kalbėjom/rašem ne kartą. Bet idėjos polėkis ne visuomet išlaiko
      taisyklės naštą, man rodos.

      Kaip Jūs gyvuojat, žmogučiai?

      Giedrė

      --- In Minciu_sodas_LT@yahoogroups.com, "Bronius Tamulynas"
      <bronius.tamulynas@...> wrote:

      > Na, þmonës, negi negalima raðant neðveplioti .....
      >
      > Bronius

    • Edgaras Leichteris
      Message 2 of 6 , Mar 9, 2007

        Matau, kad yra kurybai ir poezijai prijaucianciu zmoniu. Noreciau
        perleisti aktyviam zmogui, o dar geriau ju grupei viena savo projekta
        "Svajos.lt" ir el. pasto konferencija (190 nariu):
        http://www.konf.lt/thread.php?group=lt.konferencijos.svajos&sname=svajos

        Tai kazkada buvo gana aktyvi bendruomene, konferencija skatino
        megejiska kuryba ir saviraiska. Turi istorija nuo kokiu 1998 ar net
        ankstesniu metu. Surasciau ir didziulius laisku archyvus, puslapio
        dizaina, galeciau konsultuoti, sponsoriauti puslapio palaikyma, padeti
        realiais pagalbiniais veiksmais.

        Bet nebegaliu buti projekto vystytoju, nes gyvenimas parode, kad
        mano demesio centras jau seniai kitose veiklose, o sis projektas, kad
        ir koks brangus, tera grazus studiju laiku prisiminimas. Uzsukus
        projekta, manau, butu galima pritraukti ir dali senbuviu, kuriu
        dauguma buvo rasantys, skaitantys, dainuojantys, grojantys ir t.t.
        Gana smagi publika. Kazkodel galvoju, kad ir Minciu sode dalis is ju
        slepiasi.

        --
        Best regards,
        Edgaras mailto:think@...
        Message 3 of 6 , Apr 3, 2007
          Labas Giedre!

          Ačiū už laišką.

          Rašau iš Bronllys, Valijoje. Ketvirtadienį skaitysiu pranešimą
          Hewlett-Packard laboratorijoje Bristol mieste apie "Minčių sodą". Būtų
          smagu aplankyti tave Bath trečiadienį vakare arba ketvirtadienį vakare.
          Kaip su tavimi susisiekti, kaip paskambinti?

          Savaitgalį praleidau su mūsų dalyviu išradėju Richard Nelson
          http://www.solaroof.org jisai stato naujoviškus šiltnamius kuriuose
          muilo burbulais keičia šilumos pralaidumą, kad įleistų saulę, bet
          sulaikytų šilumą. Jisai vadovaus naujam "Minčių sodo" darbatinkliui
          (worknet) kuriame taikysime ir tirsime visokias mokslo naujoves.

          Toliau keliauju į Londoną ir Velykų vakarą išskrendu į Hamburgą. Ten mus
          kviečia įsijungti į naują Europos Sąjungos projektą susijusį su
          ateitimi. Taip pat mums pranešė, kad jau galime naudotis pinigais
          statyti video tiltus. Grįžtu į Lietuvą balandžio 14tą dieną, bus smagu
          išbandyti. Tokią įrangą sustačiau savo draugui David Ellison-Bey
          Čikagoje, sutarėme, kad tai jau antras oficialus Minčių sodo būstas.
          Laukia svečių. O kaip bus su pirmuoju būstu Atžalyne dar nežinau.

          Pasiilgiau visų ir Lietuvos!