Re: [Minciu_sodas_LT] Poezijos vakarelis

  • Bronius Tamulynas
    Message 1 of 6 , Feb 28, 2007
      Na, žmonės, negi negalima rašant nešveplioti .....

      Bronius

      Message 2 of 6 , Mar 8, 2007

        mielai sudalyvaučiau poezijos vakarėlyje, net jei jis būtų šveplas.
        Diskusijas dabar skaitau interenete (yahoo serveryje) ir visi
        lietuviški rašmenys tėra kringelionės. Žinau, kad apie tai
        kalbėjom/rašem ne kartą. Bet idėjos polėkis ne visuomet išlaiko
        taisyklės naštą, man rodos.

        Kaip Jūs gyvuojat, žmogučiai?

        Giedrė

        --- In Minciu_sodas_LT@yahoogroups.com, "Bronius Tamulynas"
        <bronius.tamulynas@...> wrote:

        > Na, þmonës, negi negalima raðant neðveplioti .....
        >
        > Bronius

      • Edgaras Leichteris
        Message 3 of 6 , Mar 9, 2007

          Matau, kad yra kurybai ir poezijai prijaucianciu zmoniu. Noreciau
          perleisti aktyviam zmogui, o dar geriau ju grupei viena savo projekta
          "Svajos.lt" ir el. pasto konferencija (190 nariu):
          http://www.konf.lt/thread.php?group=lt.konferencijos.svajos&sname=svajos

          Tai kazkada buvo gana aktyvi bendruomene, konferencija skatino
          megejiska kuryba ir saviraiska. Turi istorija nuo kokiu 1998 ar net
          ankstesniu metu. Surasciau ir didziulius laisku archyvus, puslapio
          dizaina, galeciau konsultuoti, sponsoriauti puslapio palaikyma, padeti
          realiais pagalbiniais veiksmais.

          Bet nebegaliu buti projekto vystytoju, nes gyvenimas parode, kad
          mano demesio centras jau seniai kitose veiklose, o sis projektas, kad
          ir koks brangus, tera grazus studiju laiku prisiminimas. Uzsukus
          projekta, manau, butu galima pritraukti ir dali senbuviu, kuriu
          dauguma buvo rasantys, skaitantys, dainuojantys, grojantys ir t.t.
          Gana smagi publika. Kazkodel galvoju, kad ir Minciu sode dalis is ju
          slepiasi.

          --
          Best regards,
          Edgaras mailto:think@...
          Message 4 of 6 , Apr 3, 2007
            Labas Giedre!

            Ačiū už laišką.

            Rašau iš Bronllys, Valijoje. Ketvirtadienį skaitysiu pranešimą
            Hewlett-Packard laboratorijoje Bristol mieste apie "Minčių sodą". Būtų
            smagu aplankyti tave Bath trečiadienį vakare arba ketvirtadienį vakare.
            Kaip su tavimi susisiekti, kaip paskambinti?

            Savaitgalį praleidau su mūsų dalyviu išradėju Richard Nelson
            http://www.solaroof.org jisai stato naujoviškus šiltnamius kuriuose
            muilo burbulais keičia šilumos pralaidumą, kad įleistų saulę, bet
            sulaikytų šilumą. Jisai vadovaus naujam "Minčių sodo" darbatinkliui
            (worknet) kuriame taikysime ir tirsime visokias mokslo naujoves.

            Toliau keliauju į Londoną ir Velykų vakarą išskrendu į Hamburgą. Ten mus
            kviečia įsijungti į naują Europos Sąjungos projektą susijusį su
            ateitimi. Taip pat mums pranešė, kad jau galime naudotis pinigais
            statyti video tiltus. Grįžtu į Lietuvą balandžio 14tą dieną, bus smagu
            išbandyti. Tokią įrangą sustačiau savo draugui David Ellison-Bey
            Čikagoje, sutarėme, kad tai jau antras oficialus Minčių sodo būstas.
            Laukia svečių. O kaip bus su pirmuoju būstu Atžalyne dar nežinau.

            Pasiilgiau visų ir Lietuvos!