[minciu_sodas_lt] Aciu Mindaugui

    Message 1 of 2 , Feb 1, 2000
      Mindaugai,
      Labai aciu uz lietuviskus puslapius, juos naujai perziurejau!
      Iskeliau trispalve, kuria Remigijus Staniulis atsiunte.
      Mielai noreciau tau atsiusti dovana, parasyk kas tau naudinga ar
      prie sirdies. Kreipkis i mane jeigu galiu kuo nors padeti.
      Tavo,
      Andrius
    • Mindaugas Zukas
      Message 2 of 2 , Feb 26, 2000
        Labas vakaras visiems, kas prisijungę prie šios konferencijos !

        Mane buvo užpuolęs gripas, todel Minčių Sodo reikalai truputi
        užsidelsė.

        Labai malonu, kad gerai įvertinote lietuvišką Minčių Sodo svetainę.

        Pranešu, kad jau veikia Nuorodų skyrelis ir kiekvienas
        apsilankęs gali įvesti nuorodą į įdomų interneto puslapį.

        Noriu pakviesti visus apsilankyti lietuviškoje "Minciu Sodo" interneto
        svetainėje ir įvesti daug nuorodų !!!

        --
        Mindaugas mailto:ZukasM@...