Re: [Minciu_sodas_LT] Re: Atþalyno naujienos

  • kamantas@aol.com
    Message 1 of 1 , Dec 31, 2006
      Mielas Andriau,

      Skaitau idomius laiskus apie kelioniu ispudzius ir is gyvenimo Lietuvoje,
      nors neprisidedu su mano laiskais is tolimo Grand Rapids miesto, Michigan
      valstijoje. Didelis ACIU, kad atsiunciat man tuos laiskus.
      Linkiu geru ir darbingu Naujuju 2007 Metu visiems "Minciu sodo" rasytojams
      ir skaitytojams.

      Vytautas Kamantas
      Grand Rapids, Michigan

      In a message dated 12/31/2006 2:21:29 P.M. Eastern Standard Time,
      uzheroldas1615@... writes:

      Andriau,
      neturiu dabar mob.,
      siaip telefonas 2335740

      tu busi iki trecio sausio?

      nepraryk pinigu, istrauksim is skrandzio.

      Tomas/

      Andrius Kulikauskas <_ms@..._ (mailto:ms@...) > wrote:
      Fikratai,

      Aèiû uþ laiðkà!

      Kalbëjau su Algirdu Zokaièiu, George Christian Jeyaraj, Vygantu Vëju,
      Alvydu Èepuliu, Petru Stankevièiumi, Ramûnu Krupausku. Visi pasistengs
      bûti "Atþalyne" ðeðtadiená, 12:00 valandà surengti visuotiná nariø
      susirinkimà. Jeigu galite atvaþiuoti að jums apmokëèiau uþ kelionæ.
      Kitaip palaikysime ryðá telefonu. Reikia dar susisiekti su Vitaliju
      Èervekovu ir taip pat su Vaida. Taip kviesiu Aldona Norkûnienæ tapti
      nariu. Jinai vadovavo mûsø ðventei.

      Be George'o ðiuo metu nariø tarpe nëra kandidatø á vadovus. Bet manau
      Vygantas Vëjas sutiks irgi kandidatuoti, dar reikia paaiðkinti, kas èia
      per ásipareigojimas, ir supaþindinti su kitais. O tai ne pirmas kartas,
      kaip prisimeni, Liuba ástojo á klubà tà paèià dienà kaip tapo vadovë.
      Ir pernai skelbëm konkursà á vadovus, vadinas neapsiribojome nariais.
      Að dþiaugèiaus jeigu Vygantas sutiktø.

      Jaunimà daþnai matyti "Atþalyne" kadangi telkiasi vaikø aikðtelëje. Man
      padëjo pakelti nuo þemës ir pastatyti lauko áðvietæ, kaþkas buvo
      nuvertæs. Pasidalinau monetomis kurias parveþiau ið Kipro, Izraelio,
      Turkijos. Ðiandien visas bûrys uþklausë ar galëtø ðvæsti pas mus
      Naujuosius metus. Jie sutiko ðvæsti be alkoholio ir su suaugusiais bet
      nori rinktis po vidurnakèio ir likti iki ryto. Tad neþinau, kaip
      dërësimës toliau, bet papraðiau, kad ateitø su kuriais nors tëveliais á
      susirinkimà ðeðtadiená.

      Rytoj (ketvirtadienáRytoj (ketvirtadiená<WBR>) vaþiuoju á Darguþius
      ir pakalbëti, kaip galëtumëme MyFoodStory uþmoju palaikyti jo veiklà.
      Tikiu nakvoti Marcinkonyse.

      Tomai, kur tu? Neprisiskambinu tau. Mano telefonas +370 (699) 30003.
      Bûtinai susitikime prieð sausio 3èià kol dar neiðvykau. Kitaip turësiu
      pats vadovauti ir tuos pinigus suvalgysiu.

      Labai dþiaugiuos, kaip darbingai praëjo sueiga Rieðëje. Aèiû, Mudi uþ
      laiðkà. Reiks dar paraðyti.

      Sveikinu Ramûnà Janavièiø kurio vizija "Lietuvos vizijos manifestas"
      sulaukë teigiamà ávertinimà "Atgimimo" konkurse:
      _http://www.atgimimahttp://wwwhttp://wwhttp://www.atgimh_
      (http://www.atgimimas.lt/news_comments.php?id=1166457428)
      Ramûno vizijà kartu su kitø laimëtojø paskelbë "Atgimime". Daugiau kaip
      170 vizijø buvo pasiûlyta. Mano "Debesëliø judëjimas"
      _http://w.ms.http://w.ms.http://w.m_ (http://w.ms.lt/wiki.cgi?LT/Lietuva)
      nelaimëjo, bet galvoju, gal yra leidinys kuris já iðspausdintø?

      Minèiø sodas
      _http://www.ms.ht_ (http://www.ms.lt/)
      _ms@..._ (mailto:ms@...)
      +370 (699) 30003
      Vilnius

      Recent Activity
      * 3
      _New Members_
      (http://groups.yahoo.com/group/Minciu_sodas_LT/members;_ylc=X3oDMTJmOWVuYmViBF9TAzk3MzU5NzE0BGdycElkAzE0NDkwMDgEZ3Jwc3BJZAMxNzA1MTcxNDk2BHNlY
      wN2dGwEc2xrA3ZtYnJzBHN0aW1lAzExNjc1OTI3NDI-)

      _Visit Your Group _
      (http://groups.yahoo.com/group/Minciu_sodas_LT;_ylc=X3oDMTJlZGhvOGtlBF9TAzk3MzU5NzE0BGdycElkAzE0NDkwMDgEZ3Jwc3BJZAMxNzA1MTcxNDk2BHNlYwN
      2dGwEc2xrA3ZnaHAEc3RpbWUDMTE2NzU5Mjc0Mg--)

      Yahoo! News
      _Fashion News_
      (http://us.ard.yahoo.com/SIG=12ilh0i7o/M=493064.9803190.10510181.8674578/D=groups/S=1705171496:NC/Y=YAHOO/EXP=1167599942/A=3848621/R=0/SIG=1
      2u6o6g3h/*http://news.yahoo.com/i/1597;_ylt=A9FJqa5Gxa5E2jgAYQKVEhkF;_ylu=X3oD