RE: [Minciu_sodas_LT] KALEDU SENELIAI IESKO DARBO

  • vygantas vejas
    Message 1 of 13 , Dec 14, 2006
      o ash irgi norechiau sudalyvaut kaipo kaledu senelis! ir netgi kadangi
      galima gauti nauda ish to. turiu ir patirties toje srityje, beje :) ka man
      daryt? gal galima prisijungt?
      vygantas

    • Thomas Chepaitis
      Message 2 of 13 , Dec 15, 2006
        ir ash norechiau, patirties mazai turiu, bet manes grimuot nereikia, ir taip akkurat taip atrodau. Be to megstu dovanas dalyti, nuo mazens as toks.Nors ir gaut megstu.

        tomas cz.

        Message 3 of 13 , Dec 15, 2006

          Tai Tomai, Vygantai, organizuojam koki unikalu Nauju Metu sutikima
          gamtoje, ar ant ezero, zvejojant zuvi...:)))
          Ar miske prie lauzo, tik ne prie televizoriaus, arba pasitusinam po miesta
          iki 24 val, o paskui kas kur.

        • vygantas vejas
          Message 4 of 13 , Dec 19, 2006
            labas,
            del naujuju metu sutikimo-shventimo, tai shiuo metu kaip tik svarstomi
            galimi variantai. vienas- vazhiuoti i Preila.

          • Thomas Chepaitis
            Message 5 of 13 , Dec 20, 2006
              Gera ideja,
              tik kas su transportu?
              o ten? tame dideliame pansionate?

              Tomas

> [...]

              >iki 24 val, o paskui kas kur.
              >
              > ir ash norechiau, patirties mazai turiu, bet manes grimuot nereikia, ir

            • EKVJUC
              Message 6 of 13 , Dec 20, 2006
                Sveiki

                Jei nusprestumet vazuoti i Preila, tai transporta turiu. Turiu greita ir patogu mikroautobusa. Tik labdara nuvezti negaleciau. Pats sunkiai verciuosi.

                Zenonas

                Message 7 of 13 , Dec 21, 2006
                  Tai po kiek imtumet uz viena vid.didumo minchiu sodininka?

                  Tomas

                  Message 8 of 13 , Dec 21, 2006
                    Sveiki

                    Cia man susisuktu apie 800 km. Tai, kad padengti butinas islaidas, kiekvienas sodininkas turetu netekti 50 - 60 lt.

                    Zenonas

                  • rimante@bmi-xxl.eu
                    Message 9 of 13 , Dec 21, 2006

                      kas norite sutikti Naujus Metus Londone su Seneliu Salciu kostiumais?
                      Kelione ir viesbutis nekainuos, jeigu sugalvosime programa. Rasykite man
                      rimante@...
                      Rimante

                    • Vidas Sciglinskas
                      Message 10 of 13 , Dec 22, 2006
                        KAIP IDOMU!!!! :-)))

                        Message 11 of 13 , Dec 22, 2006
                          O tai nuo kada ta PREILA taip nuo Lietuvos nutolo?
                          Vidas

                          Message 12 of 13 , Dec 22, 2006
                            Preila tai nenutolo, bet sodininkai išsibarstę po Lietuvos pakraščius.

                            Zenonas
> [...]

                            >Cia man susisuktu apie 800 km. Tai, kad padengti butinas islaidas,
                            kiekvienas sodininkas turetu netekti 50 - 60 lt.

                            Laiškas į minciu_sodas_lt@yahoogroups.com tampa visuomenės nuosavybė, tai
                            yra, visuomenės labui atsisakome autorinių teisių, nebent tame laiške
                            pabrėžtinai jų neaatsisakome. http://www.primarilypublicdomain.org/letter/
                            Kviečiame dalintis mūsų laiškais, prašome pripažinti mūsų autorius.

                            Laiškus siųsti: minciu_sodas_lt@yahoogroups.com

                            Atsisakyti šios konferencijos, siųskite laišką be teksto adresu: