[minciu_sodas_lt] Re: skubiai prasau apytikriu kainu (fwd)

  • Tamulynas Bronius
    Message 1 of 1 , Feb 1 3:24 AM
      Sveikas Andriau,
      Tik ka gavau tavo laiska su prasymu greitai atsakyti. Kaip supranti
      greitai tai ne visuomet galima padaryti aiskiai ir gerai.
      Taciau man padejo musu magistrantas Martynas Savickis ir jo brolis,
      kurie turi gera patirti su Java, tinklapais ir pan dalykais. Jis pats
      dirba prie
      Copernikus tarptautinio projekto ir is viso yra racionalus programuotojas.
      Kiti jo kolegos dabar turi tarpsesijines atostogas, todel detaliai
      neaptarinejau. O, beto, visi klausimai siejasi su specifikacija, apimtimi
      ir kt. praktiniais aspektais, kur as neka galejau atsakyti.

      Pagarbiai,
      Bronius Tamulynas