RE : [Minciu_sodas_LT] BarCampLithuania - ru gpjûèio 25-27tà Atþalyne

  • Valdas Kavaliauskas
    Message 1 of 5 , Aug 1 9:38 AM
      labas Andriau ir kiti,
      man tai idomu ir noreciau padirbeti prie solidarios ekonomikos temos ir jos praktinio pritaikymo. Jei ir kitiems idomu tai ruosimes atvykti.
      iki
      Valdas

      Andrius Kulikauskas <ms@...> a écrit :
      Kvieèiu visus rugpjûèio 25-27tà (penktadiená, ðeðtadiená, sekmadiená) á
      Liaudies kûrybos klubà "Atþalyne", Aukðtutiniame Pavilnyje,Vilniuje
      padëti surengti "BarCampLithuania". (Reikëtø sugalvoti graþø lietuviðkà
      pavadinimà.) Tai yra dalis pasaulinio renginio BarCampEarth
      http://barcamp.org/BarCampEarth Pirmas toks renginys surengtas
      Kalifornijoje, taip vadiname Silikono slënyje, lygiai prieð metus. Mat,
      ten verda Interneto verslininkø ir visuomeninkø gyvenimas, pastoviai
      vyksta ávariausi renginiai, konferencijos, pasiþmonëjimai, rateliai
      kuriuose þmonës siûlo ir palaiko ávairiausius sumanymus. Uþtat ten ir
      iðleidþiamas net pusë viso pasaulio rizikos kapitalo, ten ir
      stulbinanèiu greièiu iðauga stambiausios Interneto þymiausios ámonës,
      kaip antai Google.

      Kasmet atviro kodo ðalininkas ir knygø leidëjas Timothy O'Reilly
      surengia laisvos grafikos stovyklëlæ Foo Camp savo rinktiniams sveèiams
      http://en.wikipedia.org/wiki/Foo_Camp (Foo tai kompiuterininkø þargonas
      reiðkiantis "ávesk koká benori kintamàjá".) Pernai kai kurie sveèiø
      nebepakvietë, tai jie sugalvojo sukurti savo alternatyvià stovyklà Bar
      Camp panaðia tvarka, bet leisti dalyvauti visiems, kas tik prisideda.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Bar_camp Vienas ið rengëjø Chris Messina
      (Factory Joe) yra kaþkiek dalyvavæs Minèiø sodo veikloje ir mus vis
      prisimena. http://www.ms.lt/?thinker=Factory+Joe Jisai yra daug
      prisidëjæs Spread Firefox, CivicSpace ir Flock uþmojuose. Jo
      paskatinimu ir mes kai kuriems uþsakovams ádiegëme CivicSpace
      visuomeninæ programinæ árangà. Praeitais metais paplito Bar Camp
      renginiai. Man patinka jø tvarka:

      - Visi dalyviai privalo vesti kurià nors renginio dalá, pavyzdþiui,
      supaþindinti su savo kokiu sumanymu, vietoje su kitø pagalba atlikti
      dalá darbø, pavyzdþiui, kà nors suprogramuoti arba iðmàstyti arba
      paraðyti arba apdailinti.
      - Tikslas yra visiems kurti kà nors naujo ir prasmingo, tad jeigu
      pasimokome ko nors, tai su tikslu ið karto taikyti.
      - Tikslas taip pat yra rasti sàlyèio taðkø, kaip galime ið karto vietoje
      vienas kitam padëti.
      - Nëra iðankstinës programos, ji improvizuojama, yra ið ko pasirinkti ir
      visi dalyvauja kur tik nori.
      - Renginys rengiamas staigiai, kukliai, neiðlaidþiai.
      - Renkamasi keliom dienom, tad pasirûpinama, kur visi galëtø nakvoti
      (pavyzdþiui, galësime mûsø kieme palapinëse).
      - Ieðkoma rëmëjø (Bite, Teo, Omnitel? ir t.t.)
      - Renginys ir jo darbai yra vieði.
      - Yra Interneto priëjimas (ir ketinu prieð tai Atþalyne árengti bevielá
      ryðá).
      - Renginio darbai atsispindi ávairiausiomis Interneto priemonëmis, tad
      kiti ið toliau gali stebëti ir ásijungti.
      - Dalyviai skatinami prieð tai ir po to paraðyti apie renginá.
      - Dalyviai registruojasi ið anksto.
      - Renginys nemokamas, padedame vienas kitam su iðlaidomis pagal galimybes.
      Þr.http://barcamp.org/TheRulesOfBarCamp

      Man ðis renginys svarbus, kaip proga sueiti Lietuvoje, bet taip pat
      ásipaiðyti platesniame pasaulyje ir ieðkoti sàlyèio su juo. Noriu
      sukviesti paèius ávairiausius Lietuvos ðviesuolius ir parodyti "Minèiø
      sodo" galimybes susieti su paþangiais judëjimais Internete ir kitose
      ðalyse.
      Tikiu mûsø renginys iðsiskirs ið kitø BarCamp renginiø:
      - Nesiribosime vien Internetininkais, átrauksime menininkus, muzikantus,
      artistus, visuomenininkus, socialinius darbuotojus, verslininkus,
      filosofus, tikinèiuosius, tiesiog visus.
      - Vystysime "ðviesaus kaimo" temà, kaip ir kur Lietuvoje vystyti
      ávairiausias su tuo susijusias technologijas.
      - Dirbsime, kad per deðimts metø Lietuvoje ásitvirtintø ir vyrautø
      ðviesuoliai ir jø vertybës.
      - Ieðkosime, kaip kûryba galime átakoti, ugdyti, ðviesti save ir kitus.
      - Tikiu sulauksime sveèiø ið uþsienio, ypaè Latvijos, Estijos, Rusijos,
      Gudijos, Suomijos, Ðvedijos, Vokietijos, rytø Europos ir taip toliau.
      - Bus progø kas nori pasidþiaugti ir Pavilniu bei Vilniumi.

      Kas padës surengti? Kvieèiu raðyti!
      Jau be manæs ásijungë skulptorius Algirdas Zokaitis. Já vakar iðrinkome
      "Atþalyno" klubo vadovu.
      Laukiu atsiliepimø! Kaip norëtumëme ásijungti? Kà bûtinai reikëtø
      kviesti?

      Ðtai interaktyvus wiki puslapis http://www.ms.lt/stovykla/ mûsø
      stovyklai kurá kiekvienas gali redaguoti.

      Aèiû visiems, kas ðá ir kitus mûsø su stovykla susijusius laiðkus
      platins toliau.

      Minèiø sodas
      +370 (699) 30003
      Vilnius

      Laiðkas á minciu_sodas_lt@yahoogroups.com tampa visuomenës nuosavybë, tai yra, visuomenës labui atsisakome autoriniø teisiø, nebent tame laiðke pabrëþtinai jø neaatsisakome. http://www.primarilypublicdomain.org/letter/ Kvieèiame dalintis mûsø laiðkais, praðome pripaþinti mûsø autorius.

      Laiðkus siøsti: minciu_sodas_lt@yahoogroups.com

      Message 2 of 5 , Aug 1 12:48 PM
        Valdai,
        Puiku! Taip, galėsime puoselėti šią temą stovykloje ir tuo pačiu mūsų
        susirašinėjime.
        Aš šiandien kalbėjau su Jonu Skendeliu, jisai yra mūsų Interneto
        senbuvis. Atrodo, jisai susidomėjo.
        Taip pat Chris Messina mane įtraukė į tarptautinį rengėjų pasiplepėjimo
        kanalą. Jis labai gerbia mūsų "Minčių sodo" veiklą ir džiaugiasi, kad
        įsijungia. Jie organizuoja ir video ryšį.
        Trumpai,
        Toliau norėčiau kalbinti Darių Kuolį, aišku ir su Zenonu ir Audrone
        Anušauskais. Turiu visą sąrašą šviesuolių, tai bus proga susipažinti:
        http://www.ms.lt/lt/index.php/Min%c4%8di%c5%b3Sodas/%c5%a0viesuoliai

        +370 (699) 30003
        Vilnius

      • Raimundas V.
        Message 3 of 5 , Aug 1 7:22 PM
          Sveikas, Andriau,

          manau, tai gera idėja. Norėčiau dalyvauti, bet problema su laiku. Sunku 3
          dienas paimti iš savo darbų tuo metu, prieš pat naujų mokslo metų pradžią.
          Ar nebūtų galima tame renginyje dalyvauti trumpiau, vieną ar dvi dienas?

          Turiu ir temą. Galvoju, būtų gerai parašyti apie psichometriką. Lietuviškame
          internete apie ją beveik nieko nėra, bent jau Google paieška nerodo. Kodėl
          ši tema atėjo man į galvą? Nes stipriai siejasi su tuo uždaviniu, apie kurį
          kalbėjome Vilniuje liepos 26 ("key concepts" klasifikavimu, grupavimu). Ši
          tema taip pat labai susijusi su mano darbu Psichologijos katedroje VDU.

          Šiandien išvažiuoju į Krokuvą, grįšiu tikriausiai rugpjūčio 7. Bet prie
          Interneto tikiuosi ir ten prieiti.

          Raimundas