Ačiū Algi už pastabą

    Message 1 of 1 , Jul 31 1:46 PM
      Ačiū visiems už laiškus! Vidai, man patinka tavo palyginimas: aukštas
      medis kaip gyvenimo tikslas kurio dėka nepasiklystam. Ačiū taip pat
      Algiui Stalgiui už sakinėlį "Nustokit niekinti lietuvių kalbą..." Šiaip
      mūsų susirašinėjime tikrinu tik naujokų laiškus, nes tenka išaiškinti
      reklamos automatus, tiesiog tai tokia nelabai patobulinama tvarka. Nu,
      Algio laiško nepraleidau nes geriau būtų pirma prisistatyti, juk esi
      kultūringas žmogus, kažką savo gražaus įnešti, gal ir pamokyti lietuvių
      kalbos gramatikos, stilistikos, rašybos ir pasisiūlyti padėti, kaip
      Rytis Umbrasas yra labai daug kam padėjęs sutvarkyti kompiuterį, kad
      galėtų skaityti ir rašyti lietuviškais rašmenimis. Nieko, Algi, toliau
      rašyk ir tavo laiškų nebesulaikysiu. O visiems linkiu rašyti, kaip
      sugebam, man svarbu, kad pasidalintumėme tuo, kas mums asmeniškai
      svarbiausia.

      +370 (699) 30003
      Vilnius