Ačiū, Aurimai

    Message 1 of 2 , Jun 5, 2006
      Aurimai, Ačiū tau už laišką ir rūpestį. Linkėjimai Mindaugui Kubiliui
      ir visiems jūsų ratelyje. Prašau nepyk, aš tau atsiliepiau viešai,
      paskui suabejojau.
      atrodo, kad mūsų laiškų net ir negauni. Žodžiu, man susipainiojo.
      Nepaisant to, kviečiu tave įsijungti į mūsų Minčių sodo susirašinėjimą
      http://groups.yahoo.com/group/minciu_sodas_LT/ Siųsk tuščią laišką
      adresu minciu_sodas_LT-subscribe@yahoogroups.com ir būsi įtrauktas.
      Arba tiesiog duok žodį ir įtrauksiu.

      Tikiu įsijungti vis į Mindaugo ratelį kada tik grįšiu iš kelionių. O
      būtų labai šaunu jeigu sutiktum mūsų susirašinėjime pristatyti jo bei
      jūsų mintis, kad atsilieptumėme, gal ir savaip įgyvendintumėme. Kviečiu
      vis parašyti, ką pamąstote apie Evangeliją Deja, Lietuvos rytas draudžia
      perspausdinti ten skelbtus straipsnius. Gal Mindaugas kaip autorius
      galėtų mums tiesiogiai permesti?