Ar galim kompiuteriniais zaidimais bandyti gerinti zmoniu visuomene?

    Message 1 of 2 , Apr 8, 2006
      Šarūnai,
      Ačiū jums už susirašinėjimą su Giedriumi Misiuku ir Andriumi Keidonu,
      kurį pasidalinu su mūsų "Minčių sodu". http://www.ms.lt
      minčių ir atsilieps? Gal surengtumėme sueigą šia tema?
      Andrius Kulikauskas

    • Mindaugas Kubilius
      Message 2 of 2 , Apr 9, 2006
        Sveiki,

        minciu broliai,

        linkiu jums sukauptos Didziosios savaites ... teatnesa ji jums palaima.

        Jusu Mindaugas