Re: Statysime video tiltą, kviečiame į sijungti su Skype

    Message 1 of 3 , Apr 5, 2006
      Noriu patikslinti - austrams pageidaujant, pradėsime 14:00 valandą
      Lietuvos laiku, arba vėliau.

      Su manimi į Alytų važiuos Afroband vadovas Plazi iš Togo. Jisai pasiims
      gitarą, žodžiu, vyks koncertėlis. Laukiam ir daugiau kūrybos, kas
      norėtų pasidalinti. (Aš noriu!) Alytuje manau būsime maždaug 12:00.
      Plazi ir aš liksime nakvoti, jeigu tik galima, Eičiūnuose.

      Plazi sutiko rengti nemokamą koncertą One World Beat renginio proga
      http://www.oneworldbeat.org Tai pasaulinio solidariumo šventė, visi
      pasaulyje mušim būgnus, visame pasaulyje vyks koncertai gegužės 6-7omis
      dienomis. Šį vakarą kalbėjau su "Baltų dramblių" administratoriumi, jis
      sutinka, dar reiks jam ir Plazi susitarti, o ši Vilniaus vegetariška
      kavinė, Vilniaus g. 41, labai tinkama vieta. Sakė gal jau bus galima
      lauke surengti.

      Gal kas padėtų suorganizuoti? Aš tada būsiu išvykęs. Balandžio 29tą
      skrendu į Olandiją, dalyvausiu renginyje kartu su mūsų "Minčių sodo"
      dalyviu Bala Pillai, bene ryškiausias Interneto tamilas, su kuriuo
      susipažinau per George Jeyaraj. George, beje, vis tobulina savo
      tamilišką-lietuvišką-anglišką svetainę http://www.karangal.com Jis
      tamilų kalba teikia informaciją apie paukščių gripą kurią išvertė iš
      lietuvių kalbos!

      Toliau būsiu pora savaičių Anglijoje, Valijoje, tada per Briuselį,
      Liuksemburgą, Vokietiją, vis sustosiu aplankyti pažįstamus ir
      nepažįstamus šviesuolius, pora savaičių Vienoje pas Franz Nahrada, nors
      kelias dienas Kirchbach kaimelyje, ir birželio mėnesį tikiu skaityti
      pranešimą Open Quality http://www.openculture.org seminare apie sąsąjas
      kurias kuriame savamoksliams. Gal kas norėtų susitikti? O tikiu
      kelionės metu vis išbandyti video tilto galimybes, tad tikimės pavyks
      mums rytoj išbandyti. Mums naudinga išbandyti tokią galimybę su visais,
      tad parašykite ar paskambinkite.

      +370 (699) 30003
      Vilnius