Re: [Minciu_sodas_LT] Re: dar apie demokratija

  • Rytis Umbrasas
    Message 1 of 3 , Mar 24 3:45 PM

      Man netyčia laiškas, kurį norėjau siųsti privačiai, išsisiuntė visiems.
      atsiprašau.

      > kai reikia Andrius net mąsto rusiškai

      Šito nesuprantu, bet gal ir nesvarbu. Minčių sodas turi ir baltarusišką
      grupę.
      Gal verta baltarusiškas temas ten perkelti?

      Galvojant apie Minčių Sodo temas - ar galime laikyti tuos kelis šimtus
      žmonių, kuriuos suėmė policija Minske, šviesuoliais?

      Spėju, kad ten šviesuolių tankis smarkiai viršija vidurkį, nors ne visi
      tokie.
      Gal norime ir galime kaip nors juos paremti?