Re: Kur dingo Andriaus Vokalai?

    Message 1 of 2 , Feb 2, 2006
      Ryti,

      Ačiū už gražų laišką!
      Pataisiau nuorodas į dainas. Dabar jas rasi:

      http://www.ms.lt/lt/index.php/Min%c4%8di%c5%b3Sodas/Li%c5%abta%c5%a1ird%c5%beiai tai yra
      http://www.ms.lt/lt/index.php/Min%c4%8di%c5%b3Sodas/Li%c5%abta%c5%a1ird%c5%beiai

      Gavome pora užsakymų. Diegiu CivicSpace/Drupal visuomeninę aplinką http://www.civicspacelabs.org vienam užsakovui, tad šį mėnesį tai padarysime ir savo veiklai. Taip pat Algis Cibulskis man vykdo vieną užsakymą PHP užsakovui Kalifornijoje. Atsiveria vis daugiau galimybių, tad ieškome programuotojų, norinčių bendradarbiauti. George'as irgi padės man, gal palaikysime Samwel Kongere, mūsų tyrinėtoją Kenijoje. Taip pat dirbame mūsų draugams Valijoje (ir Indonezijoje!) sukurti mokymosi terpę norintiems diegti alternatyvias valiutas. Reikėtų susižinoti, kas Lietuvoje užsiima distanciniu mokymu, gal bendradarbiautumėme.

      Po truputį rašau poemą Doras sūnus:
      http://www.ms.lt/lt/index.php/Min%c4%8di%c5%b3Sodas/DorasS%c5%abnus
      Ketinu šią temą gvildenti ir čia. Noriu išreikšti mintį, kad yra dorų žmonių (ar nors dorai gyvenančių žmonių), ir jų gyvenimas iš tikrųjų yra įdomesnis, patrauklesnis, pilnesnis, žavesnis negu nedorai gyvenančių. Nes dorai gyvenantis ne tik užjaučia nedorai gyvenantį, ir už jį jautriau išgyvena jo nelaimes, bet dar pats kenčia mūsų visuomenėje, ir niekas juo nesirūpina. Kviečiu parašyti šia tema ir taip pat ją bandyti išreikšti savo kūryba: pasisakymais, esė, eilėmis, apysaka, muzika, anekdotais, nuotraukomis, piešiniais, paveikslais, įrašais. Lai tai būna visuomenės turtas. Sulipdykime kokį vaidinimą arba televizijos laidą. Arba siūlykime savo temą.

      +370 (699) 30003
      Vilnius