Vygaudas ir Andrius pasiplepa ne vien apie depresiją

    Message 1 of 1 , Dec 30, 2005
      Raimundai,
      Ačiū už klausimus! Man atsakymai bus labai naudingi. Ačiū visiems,
      padedantiems išjudinti mūsų veiklą palaikančią šviesuolius, pirmiausia
      gi mus pačius.

      Aciu taip pat Vygaudui, kuris mane uzkalbino Skype'o langeliu. Viena
      musu tema tai depresija. Kadaise ketinome padeti Giedrei Danytei
      sukurti svetaine depresija.lt Giedre, kvieciu atsiliepti i musu
      klausima, kas yra depresija? Kiek tai tikra, kiek tai prasimanyta? Ir
      kaip mes galim padeti?

      http://www.ms.lt/lt/

      Vygaudas: Sveikas Andrau!

      Andrius: labas :: kas cia?

      Vygaudas: Vygaudas

      Andrius: is Kaliningrado?

      Vygaudas: :) :: ne aš dabar Vilniuje :: :)

      Andrius: galim pakalbeti per mikrofonus :: ar turi?

      Vygaudas: :: nepajunktas

      Andrius: :: kvieciu padeti isplesti musu puslapius http://www.ms.lt/lt/

      Vygaudas: :: ar dar yra pašnekovų?

      Andrius: :: dabar tai ne

      Vygaudas: :: kaip agliu padėti? :: galiu?

      Andrius: kur tavo svetaine?

      Vygaudas: :: www.mintis.tk :: senai atnaujinau :: labai neturiu
      laiko, kurybai daug laiko skiriu :: muzika jei tiksliau :: kodėl
      nėra nuotraukos?

      Andrius: o kur tavo muzika?

      Vygaudas: :D :: ant popieriaus. :: :)

      Andrius: va cia puslapis Vygaudas ::
      http://www.ms.lt/lt/index.php/Min%c4%8di%c5%b3Sodas/Vygaudas

      Vygaudas: :D :: Ačiū

      Andrius: o kokia tu muzika kuri?

      Vygaudas: ! :: Oj įvairiai, labai įviaria

      Andrius: su kompiuteriu?

      Vygaudas: elektornine instrumentine vokaline :: ne vien

      Andrius: o :: o tektstu turi?
      Vygaudas: su gitara jau dvi dainas sukūriau, tik dar reikia
      praktikuotis, kad atlikčiau jas tobulai :: :) :: taip

      Andrius: saunu :: mes dalinsimes kuryba sausio 14ta Atzalyne 14:00

      Vygaudas: :I :: aš tuo metu būsiu Klaipėdoje :: grįšiu tik
      vasario viduryje

      Andrius: ko tu dabar mokaisi?

      Vygaudas: studijuoju, ta prasme?

      Andrius: taip

      Vygaudas: Edukologija (Educatio + logos) :: :) :: education
      :: jei angliškai

      Andrius: ir kur?

      Vygaudas: KU (Klaipėdos Universitete

      Andrius: o

      Vygaudas: labai įdomi specialybė :: labai ilgai ieškojau kol suradau

      Andrius: gerai :: skaitau tavo straipsni Mąstytojų idėjų praktinių
      pritaikomumo galimybės.

      Vygaudas: gavau 8 už šį darbą ir egzamino laikyti nereikėjo :: :)

      Andrius: Aciu, kad pamini musu Minciu soda

      Vygaudas: tai, o kaip kitaip :: :D

      Andrius: :: Gal sutiktum ji perleisti visuomenei, kad toliau papildytu
      ir naudotusi? :: Tada is karto itrauktumeme i svetaine

      Vygaudas: ta prasme? :: ką tokį?

      Andrius: ta straipsni pirmiausia kopijuotumeme :: gal suskaldytumeme
      i kelis puslapius :: tada paliktumeme vietos komentarams

      Vygaudas: mąstytojų praktinį pritaikomumą?

      Andrius: taip

      Vygaudas: gerai :: prašau :: :)

      Andrius: ir gal po truputi rastumeme kaip pritaikyti :: Aciu labai!
      Vygaudas: nėra už ką.

      Andrius: Is karto patalpinsiu.

      Vygaudas: :)

      Andrius: Dar norejau paklausti, gal zinai :: ar gal jau klausiau ::
      kokia turi kertine vertybe? :: kuri buti tau asmeniskai svarbiausia,
      giliausia, placiausia, kitas aprepianti

      Vygaudas: tuoj sugrisui :: iseinu trumpam :: 5min

      Andrius: gerai

      Vygaudas: truputi nesuprantu klausimo :: vertybė :: kas tai yra ::
      už ką paaukočiau savo gyvybę?

      Andrius: kaip tiesiog prieini prie gyvenimo :: kai tenka rinktis, kas
      labiau artima tau :: kuri vertybe tau brangesne, svarbesne, gilesne,
      platesne :: kurlink tai veda? :: kuria vertybe tai uzsibaigia? ::
      kur saknis :: ir langas i tave?

      Vygaudas: ar kiekvienas žodis turi prasmę?

      Andrius: neina kalba apie zodzius :: bet apie tai kas uz ju gludi

      Vygaudas: žodis - vertybė - man sudėtingas :: aš negaliu jo suprasti

      Andrius: o kuri savoka tau artimiausia :: kuri savoka tau asmeniskai
      brangiausia

      Vygaudas: ačiū :: ištikrųjų nežinau

      Andrius: tu dar jaunas

      Vygaudas: turėtu būti Dievas?

      Andrius: cia neina kalba, kaip turetu buti! :: o kaip tiesiog yra
      ::
      http://www.ms.lt/lt/index.php/Min%c4%8di%c5%b3Sodas/Kertin%c4%97sVertyb%c4%97s

      Vygaudas: bet aš bijau tokių, viską apibendrinančių, žodžių

      Andrius: esame sukaupe pavyzdziu :: yra ko bijoti :: bet,
      pavyzdziui, tu susiradai edukologija - tu pasirinkai, kas tau prasminga
      :: tai jau zingsnis i ta puse :: nes, jeigu tavo pasirinkimas yra
      vykes, jis kazkaip susijes su tavo kertine vertybe :: nera ko skubeti

      Vygaudas: tai tikriausiai

      Andrius: ir nera ko issisukineti

      Vygaudas: skubėk lėtai!

      Andrius: sutinku :: atrodo, kad labai naturaliai zmones susiranda ::
      ir tai prasideda gilioj vaikysteje :: ir tai is dalies likimas, is
      dalies pasirinkimas :: bet matyt gana tvirtas ir pastovus ::
      http://www.openleader.com/index.php/Andrius:/KeyConcept :: cia yra
      zymiai daugiau ju anglu kalba

      Vygaudas: [skype, galima rašyti Lietuviškomis raidėmis] :: :)

      Andrius: man kazkodel neiseina :: bet aciu, kad siulai!

      Vygaudas: prastai suinstaliuota... :)

      Andrius: As naudoja Linuksa ir nemoku kaip srifta pakeisti

      Vygaudas: na...

      Andrius: arba gal tiesiog nepalaiko.

      Vygaudas: galbūt :: kolkas nepalaiko :: aš dabar labai stipriai
      mąstau apie žodžius, kurie neturi prasmės :: ar niekada nesirgai
      depresija? :: "nesirgai"

      Andrius: nesirgau, bet karta gerus metus isgyvenau gilu liudesi ::
      ir buvo labai sunku issikapstyti

      Vygaudas: aš pavyzdžiui netikiu depresija :: man atrodo, tai verslo
      išmislas :: užsidirbti pinigų iš "ligonių" :: kuriuos patys sukuria
      :: na taip būna atveju :: kai žmogui tikrai protas neklauso ::
      bet gilus liudesys būna visiems

      Andrius: gilus liudesys yra kas kita :: is liudesio dar gali
      kapstytis :: nors gali trukti daugiau kaip metus

      Vygaudas: sutinku :: aš esu susirūpines, nes niekada negirdėjau apie
      tai, kad būtų kokia nors organizacija, kuri neigtu depresijos egzistavimą

      Andrius: bet rimta depresija yra kada zmogus neturi kaip kapstytis

      Vygaudas: tai įsitikinimo liga. :: neturi pinigų? :: vartoja
      narkotikus?

      Andrius: ir nesupranta, kodel is viso nyku

      Vygaudas: tai štai :: reikia tikėjimo, kad viskas praeis

      Andrius: reiktu paklausti Giedres, nes ji apie tai butent ir labai nusimano

      Vygaudas: o ne vaistų :: man taip atrodo... :: o kaip su ja apie
      tai galima būtu pasikalbėti?

      Andrius: pabandykim ivairiais kanalais

      Vygaudas: na aš galvoju, kad įmanoma būtu tiesiog sukurti reklama -
      antidepresinę :: ar ką nors pan.

      Andrius: as permesiu musu pasikalbejima i musu grupe

      Vygaudas: visuomeniniai skelbimai, plakatai :: sveikas gyvenimo būdas

      Andrius: ir galime kartu paplepeti, gal kita savaite, kaip mes dabar
      :: jinai dabar Anglijoje

      Vygaudas: aišku :: gerai

      Andrius: jinai ketino sukurti depresija.lt

      Vygaudas: į Klaipėda išvažiuosiu sausio 9 dieną

      Andrius: ir mes norejome jai padeti

      Vygaudas: kažką dabar atsimenu

      Andrius: gal susitikime sausio 7 diena :: gal pristatytum savo muzika
      :: ir aptartumeme sia tema :: sestadieni :: mes galime susitikti
      senamiestyje arba Pavilnyje :: as dabar ir ten ir ten gyvenu

      Vygaudas: su muzika nesu dar susitvarkes iki galo :: reikia
      išmiklinti pirštus :: kad gitara gražiai skambėtu :: gerai, bet
      nepažadu, nes labai laiko sunku surasti :: na, ne surasti, o tiesiog

      Andrius: Dar pagalvok :: O as cia paskelbiau:
      http://www.ms.lt/lt/index.php/Min%c4%8di%c5%b3Sodas/Id%c4%97jos

      Vygaudas: apie Depresija?

      Andrius: apie susitikima sestadieni, ar noresi

      Vygaudas: gerai

      Andrius: o del sumanymu, norisi visus palaikyti :: bet yra bene
      naudinga atskirti :: kurie zmones jau suvokia, kas jiems gyvenime
      svarbiausia, ir kurie dar iesko

      [...]

      Andrius: gerai :: aciu, kad uzkalbinai

      Vygaudas: :) :: nebuvo sunku :D

      Andrius: pamatysim, kas toliau gausis :: aciu labai uz palaikyma ir
      isjudinima!

      Vygaudas: which is a window into our entire soul. :: ech... ::
      netikiu siela :: tai tas žodis kuris yra be prasmis :: tokiu atveju
      niekas nuo mano minčių nepriklauso :: o priklauso nuo sielos :: man
      taip mąstyti nepatinka :: aš nenoriu taip mąstyti :: mąstau kitaip -
      mąstau, kad viskas priklauso nuo mano minčių. :: kiekvienas sąmoningas
      elgesys