Re: [Minciu_sodas_LT] sveikini mas su artėhančiomis šventėmis

  • Alfonsas Katkus
    Message 1 of 2 , Dec 27 10:23 PM
      Labas rytas,

      su artėjančiais Naujais metais. Kūrybinės sekmės, ryžto, noro tarnauti.
      Gerbiamieji prašau išbraukti mano el. pašto adresą iš sąrašo narių,
      kuriems siunčiama informacija. Nes nepažįstu to žmogaus iš kurio ją
      gaunu el. laiškus ir visiškai nesuvokiu ką jūs veikiate.

      Pagarbiai,

      Alf alchemikas

      Nuolankiai,
      Su nuoširdžiausiais linkėjimais