Re: [Minciu_sodas_LT] Sventai... Pasakiskai... Beprotiskai....

  • Mudis
    Message 1 of 8 , Dec 25, 2005
      Ačiu Adolfina,

      Tiksliai ir puikiai pasakyta,
      o sveikinimai - puikūs.

      Linkiu visiems ramybės ir vidinės laimė taikoje su savimi,
      Mudis
      Message 2 of 8 , Feb 5, 2006
        --- In Minciu_sodas_LT@yahoogroups.com, "Mudis" <mudis@...>
        wrote:

        > Aèiu Adolfina,
        >
        > Tiksliai ir puikiai pasakyta,
        > o sveikinimai - puikûs.
        >
        > Linkiu visiems ramybE ir vidinE laimEtaikoje su savimi,
        > Mudis
        Beprotiskai....

        > <--------------------===================================---------
        -----------

        > yra, visuomenE labui atsisakome autoriniEteisiE nebent tame laiðke
        > pabrEtinai jEneaatsisakome.
        http://www.primarilypublicdomain.org/letter/
        > Kvieèiame dalintis mûsElaiðkais, praðome pripaþinti mûsEautorius.

      • Saulius Sakalas
        Message 3 of 8 , Feb 6, 2006
          manau kiekviename laikmetyje galima buvo parašyti laišką tokia dvasia. Ir
          tas šiuolaikinis modernumas nė kiek ne originalus ir ne modernus, taip pat
          jis tiek stiprus kiek jame mes neturime laisvės. O laisvę (visokeriopą)
          visais laikais kiekvienam individui reikėjo apginti.

          Beja: kas tas O.Korsunovo ir Bridzitos Dzouns ???.

          Pagarbiai ir visus gerbiantis
          Saulius Sakakalas iš Marcinkonių kaimo

        • IrenaJurien�ffffeb
          Message 4 of 8 , Feb 6, 2006
            Sveikas,Sauliau,

            Mano vardas Irena.As is Varenos,bet siuo metu gyvenu
            JAV,priziuriu savo dukters vaika,savo vaikaiti,o ji
            lanko Columbijos u-ta.

            Kaip man patiko tavo laiskutis,Jetau,as irgi nezinau
            kas tas Korsunovas,lyg tai rezisierius ar
            dramaturgas.Musu mokytojai is Azuolo vidurines vaziavo
            i spektakli Meistras ir Margarita.Po to kolege
            pasakojo,kad ten tiek keiksmu,bjaurasties,klaiku
            klausyti.Buvo dar toks spektaklis Shopping and ...
            Nemaciau,bet sprendziant is pavadinimo-paskutinis
            brudas.Ir kas per menas pradejo plisti!
            As pasyviai kovoju,stengdamasi to nepriimti nei i savo
            sirdi nei prota.Kai mano vyras ima ziureti koki
            amerikietiska slamsta,kur kas antras zodis
            keiksmazodis,as tuoj pasisalinu is svetaines.

            O apie aktores -patylesiu.Jos man irgi nepatinka.Ir ju
            pavardziu neatsimenu.

            As Niujorke lankau konservatorijos studentu
            koncertus,muziejus-gamtos istorijos ir sostines meno
            muzieju,arba paprasciausiai sedziu centriniam parke
            ant suoliuko,stebedama gamta ir zmones.

            Dziaugiuosi,kad as ne viena tokia- is kaimo,kaip
            sakoma apie nesiuolaikinius zmones.

            linkejimai zmonai,jei ja turi.

            Sekmes. Irena.

            http://mail.yahoo.com