Lietuvybės ekrane problemos statistika Mi nčių Sode

  • Rytis Umbrasas
    Message 1 of 1 , Dec 3, 2005
      Sveiki, kaip ir žadėjau skelbiu mano surengtos apklausos rezultatus.

      Apklausos man pavyko sužinoti apie du atvejus, kai Minčių Sodo skaitytojas
      neįskaitė, lietuviškai parašyto, laiško.

      Citatos gautas mintis:

      1.

      iki šiol visus Jūsų ir visų kitų į MS siųstus laiškus matydavau su
      kringeliais -
      daugiausia "islandiškom" raidėm.
      o dabar viskas suveikė labai greitai - atlikus View / Encoding / Baltic
      windows
      iškart Jūsų laiškas išsivertė į gražų lietuvišką tekstą. <..>

      Aš pasiūliau išbandyti geresnę pašto programą. Netrukus sulaukiau:

      <..> atlikus testą, viską rodo gerai ir teisingai, tiek lietuviškus, tiek
      rusiškus rašmenis.<..>

      Ir kitas gautas probleminis atvejis:

      2.
      nenoriu tu rupesciu,dabar vel keisk viska,visus
      informuok,man su google [*čia tikriausiai turi galvoje Yahoo*] gerai.As
      jau cia ismokau,kaip ka daryti,o ten gal nesugebesiu.

      Tai viskas ką pavyko sužinoti apie lietuviškų raidžių probleminį matymą
      Minčių Sodo skaitytojų tarpe. Daugiau jokios informacijos nesulaukiau.

      Būtų įdomu sužinoti kodėl šie rezultatai yra tokie, kokie yra.
      Man jie yra netikėti. O jums?

      Rytis
      http://www.lietuvybe.org/testas