RE: paaiskinimas

  • Raimundas V.
    Message 1 of 15 , Nov 30, 2005
      Laba diena,

      nors ir esu gerokai atprates nuo sveplo rasto, si karta del atsakymo i
      gera laiska pasiaukosiu.

      Gerbiama Irena, Jus - jega!!!

      Nes tokiu, kaip Jus, labai daug. Tik ne visi taip drasiai prisipazista,
      kad daug ko nemoka. Bet laiko yra. Galima ismokti. Kompiuteriai pasizymi
      tuo, kad labai vercia mokytis naujus dalykus. Ir galo tam kol kas
      nematyti.

      Sekmes Jums ir visam Minciu sodui

      Raimundas

      P.S. Parases ziuriu i savo teksta ir galvoju: dazniausiai galima rasyti
      sveplai ir suprantamai. Bet rasyti sveplai ir graziai - tai jau turbut
      jokiu budu.

      Message 2 of 15 , Dec 3, 2005
        Vita, ačiū už laišką iš Likiavos. Iš tiesų, pagalvokime, kaip tave
        palaikyti ir po truputį iškelti ir judinti tavo krašto žmones, kaip ir
        tu mus palaikai savo laišku. Laukiu daugiau laiškų! Tikiu šį mėnėsį
        būti Druskininkuose, Marcinkonyse, Varėnoje, Dargužiuose (Valdo
        Kavaliausko kaime) tad siūlau susitikti. Ketinu būti gruodžio 17tos
        dienos savaitgalį.

        Aš perkūriau mūsų Minčių sodo svetainę lietuvių kalba:
        http://www.ms.lt/lt/

        Ačiū visiems, kas prisidėjo prie ankstyvesnės. Ją rasime
        http://www.ms.lt/lt2/ Bet manau, verčiau pradedame iš naujo. Lucid
        technologija šiuo atveju nepasiteisino (kaip Andrius Žilėnas
        išpranašavo). O mes sėkmingai naudojamės PmWiki technologija
        http://www.globalvillages.info ir http://www.openleader.com Dabar kartu
        su George'u įdiegiau PmWiki2 kuri tinka lietuvių kalbai (ir taip pat
        tamilų).

        Kviečiu išbandyti šią naują priemonę ir ką nors parašyti:
        http://www.ms.lt/lt/

        Sukūriau puslapį Liškiavos šviesuoliams:
        http://www.ms.lt/lt/index.php/Min%c4%8di%c5%b3Sodas/Li%c5%a1kiava

        ir taip pat lietuviškiems rašmenims:
        http://www.ms.lt/lt/index.php/%c5%bdinynas/Ra%c5%a1menys

        Ačiū, Ryti ir visiems už rūpestį mūsų rašmenimis, tad ir rūpestį mąstymu.

        +370 (5) 264 5950
        Vilnius

        liskiava@... wrote:
        laba diena, perskaičiau Jūsų gražias mintis ir viltis apie kaimo
        vystymą. Pati gyvenu gan nemažame, tačiau labai pasyviame kaime. Dirbu
        mokykloje, tad taip norėtųsi bendradarbiauti su kaimo bendruomene,
        tačiau niekaip nepavyksta jos išjudinti.