RE: sveciai, Stasylos, Kernave, ERDE

  • RaimV.
    Message 1 of 6 , Jun 29, 2005
      Sveikas, Andriau,

      dalyvauti susitikime su svečiais iš Austrijos norėčiau. Man geriausia tai būtų Pavilnyje, sekmadienį. Pasiimčiau fotoaparatą. Tik norėtųsi žinoti tiksliau, kada jūs pradedate sekmadienį.

      Iki

      Raimundas

      Message 2 of 6 , Jul 1, 2005
        Labas,

        Grįžau namo po kelionių. Dabar laukiam svečių iš Austrijos. Jų tarpe
        Franz Nahrada, mūsų laboratorijos "pasaulinio kaimo" vadovas
        http://www.globalvillages.info Taip pat Franz Steinwender, vienas iš
        Kirbach kaimo visuomeninio centro steigėjų, žr. http://www.kb5.at Pas
        juos viešėjau, yra daug galimybių bendradarbiauti, vienas kitą aplankyti.

        Jie atskrenda į Vilnių rytoj, šeštadienį, 16:30. Juos sutiksiu ir su
        taksi nuvažiuosime į šv.Kryžiaus vienuolyną netoli Katedros aikštės (tai
        rami ir nebrangi vieta apsistoti nakvynei). Tada jiems truputį
        aprodysiu senamiestį.

        19:00 valandą kviečiu visus, kas norėtų susipažinti su mūsų svečiais ir
        "Minčių sodo" veikla, užmegzti ryšius su Austrijos kaimo šviesuoliais,
        pavalgyti Forto Dvare, Pilies g.16, http://www.fortopica.lt/dvaras/
        vaišinu jus ir mūsų svečius. Stalas užsakytas "Andriaus" vardu.

        Taip pat kviečiu kitą rytą 10:00 valandą rinktis "Atžalyne", Grūdų g.6,
        Aukštutiniame Pavilnyje, Vilniuje, žr.
        http://www.atzalynas.com/kaipnuvaziuoti.jpg
        Galite atvažiuoti 31-mu autobusu iš stoties.

        Aplankysime skulptorių-bardą Algirdą Zokaitį, paskui nueisime prie
        Vilnelės krioklių, tad pasiimkite patogius batus. Pavalgysime Belmonto
        lauko kavinėje http://www.belmontas.lt/ Užsakiau stalą Andriaus vardu,
        kviečiu ir vaišinu. Jeigu galite, prašau paskambinkite man (5) 264 5950.

        Dar pasivaikščiosime, paskui aš ir abu Franzai važiuosime su Ryčiu
        Umbrasu į Stasylos kaimą netoli Šalčininkų, ten aplankysime mūsų
        Atžalyno vadovus Fikratą ir Liubą Salimovus. Susipažinsime su jų
        organizuojamą Stasylos bendruomenę ir jų sumanymu steigti Interneto
        prieigos tašką. Numatome ten būti 17:00-18:30 ir tada nuvešime svečius
        į Varėną kur jie dalyvaus ERDE sueigoje.

        Dar trečiadienį norėčiau su abiem Franzais aplankyti Viliją
        Bortkevičienę, pamatyti jos organizuojamą ekosodybą netoli Kernavės.

        Franz Steinwender ketina paviešėti dar pora savaičių Baltijos valstybėse.

        Šiandien nuoširdžiai pasikalbėjau su Rimante Galiniene. Ji supranta,
        kodėl nedalyvausiu ERDE sueigoje Varėnoje, tiesiog neturiu jėgų
        spraustis į esamus rėmus. Vis dėl to, programa patraukli, džiaugiuos,
        kad Algirdas Juškevičius, Saulius Sakalas http://marcinkonys.infoseka.lt
        bei kiti bendraus su svečiais iš Austrijos, Anglijos, Lenkijos. Prašau
        visus lietuviškus kalbančius kalbinti įsijungti į šį mūsų "Minčių sodo"
        susirašinėjimą, man parašyti kurie sutinka ir atsiųsti jų elektroninio
        pašto adresus.

        +370 (5) 264 5950
        Vilnius

      • Rytis Umbrasas
        Message 3 of 6 , Jul 6, 2005
> [...]
          > apylinkes ir papietausime Belmonte. Butu gerai i vakara nuvaziuoti
          > i Stasylos kaima kur gyvena Liuba ir Fikratas Salimovai, musu

          Sveiki, man teko šiame renginy sudalyvauti. Viskas taip ir vyko..
          Sekmadienio rytą radau Andrių rodantį svečiams „Atžalyno“ klubą.
          ----------
          Visi kas pamato tą pastatą pirmiausia puola galvoti, kaip čia bus, kaip
          čia atrodys, kai stogas bus sutvarkytas, kai sienos bus nudažytos, kai
          langai pakeisti, kai tualetas sukultūrintas.

          Andrius gi bandė paaiškinti, kad yra atbulai. Čia jau yra dvasia, čia jau
          vyksta užsiėmimai, čia renkasi žmonės.. ant langų kabo rašteliai su
          užsiėmimų grafiku, su kvietimu ateiti.

          Ir tai yra svarbiau, nei pastato remontas, kas pasak Andriaus yra jau
          antraeilis dalykas.
          --------------------------------------
          Kitą dieną mes važinėjoms dviračiais. Stengiausi vesti savivaldybės
          nužymėtu dviračių taku. Taką nužymėjo, bet gausius ir aukštus slenksčius,
          dėl kurių vis reik nulipt nuo dviračio „pamiršo“ užglaistyt. ar tai kam
          rūpi?

          Andrius pastebėjo - gal geriau būtų atvirkščiai padarę - pašalinę
          dviratininkjams kliūtis o paskui jau žymėt ar nežymėt kelio jau ne taip ir
          svarbu nedideliam mieste. Kas svarbiau - ar matoma visiems dviratininkų
          linija ar tik dviratininkams pastebimi slenksteliai?
          ---------------
          Labai džiaugiuosi, kad pavyko aplankyti Filkrat ir Liuba šeimą.
          Jie naudodamiesi savo energija, smalsumu, žingeidumu pasiekė tiek, kad jau
          dabar gali kaime gyventi dirbdami miestišką darbą (maketuoja knygas,
          verčia tekstus) o bulvių tikriausiai .. mieste nusiperka.
          Krašte, kur rodos nėra darbo - jei gebėtų ir darbdaviais pabūti.. Tik, kad
          norinčių padirbėti nebeatsiranda.. Ir vėl .. inversija..?
          Nuoširdžiausiai linkiu jiems sėmės.
          Apie medį iš vaisių sprendžiama.. Tikriausiai daug ir visokiausių Minčių
          sode jų subręsta. Man matomiausi - tai šeimos, kurios gavę finansiškai
          minimalią paramą, tačiau Minčių Sodo visokio palaikymo dėka „pagavo
          kabliuką“ ir dabar jau gali ne tik laikytis, bet ir aplinkinius palaiko.

          Palaikykime kaip galime ir Andriaus veiklą ir „Minčių Sodo“ gyvastį.

          Rytis