Re: [Minciu_sodas_LT] sveciai, Stasylos, Kernave, ERDE

  • Algis
    Message 1 of 6 , Jun 29, 2005
      Noriu atkreipti demesi, kad Vilniuje vyks stambus renginiai. Tai VII
      pasaulio lietuviu sporto zaidynes birzelio 30 d.-liepos 3 d. (placiau
      http://www.kksd.lt/plsz/) ir Lietuvos moksleiviu dainu svente 2005 liepos
      04-06, kai kurie renginiai prasideda anksciau (placiau
      http://www.mds2005.lt/lt/)

      Message 2 of 6 , Jun 29, 2005
        Sveikas, Andriau,

        dalyvauti susitikime su svečiais iš Austrijos norėčiau. Man geriausia tai būtų Pavilnyje, sekmadienį. Pasiimčiau fotoaparatą. Tik norėtųsi žinoti tiksliau, kada jūs pradedate sekmadienį.

        Iki

        Raimundas

        Message 3 of 6 , Jul 1, 2005
          Labas,

          Grįžau namo po kelionių. Dabar laukiam svečių iš Austrijos. Jų tarpe
          Franz Nahrada, mūsų laboratorijos "pasaulinio kaimo" vadovas
          http://www.globalvillages.info Taip pat Franz Steinwender, vienas iš
          Kirbach kaimo visuomeninio centro steigėjų, žr. http://www.kb5.at Pas
          juos viešėjau, yra daug galimybių bendradarbiauti, vienas kitą aplankyti.

          Jie atskrenda į Vilnių rytoj, šeštadienį, 16:30. Juos sutiksiu ir su
          taksi nuvažiuosime į šv.Kryžiaus vienuolyną netoli Katedros aikštės (tai
          rami ir nebrangi vieta apsistoti nakvynei). Tada jiems truputį
          aprodysiu senamiestį.

          19:00 valandą kviečiu visus, kas norėtų susipažinti su mūsų svečiais ir
          "Minčių sodo" veikla, užmegzti ryšius su Austrijos kaimo šviesuoliais,
          pavalgyti Forto Dvare, Pilies g.16, http://www.fortopica.lt/dvaras/
          vaišinu jus ir mūsų svečius. Stalas užsakytas "Andriaus" vardu.

          Taip pat kviečiu kitą rytą 10:00 valandą rinktis "Atžalyne", Grūdų g.6,
          Aukštutiniame Pavilnyje, Vilniuje, žr.
          http://www.atzalynas.com/kaipnuvaziuoti.jpg
          Galite atvažiuoti 31-mu autobusu iš stoties.

          Aplankysime skulptorių-bardą Algirdą Zokaitį, paskui nueisime prie
          Vilnelės krioklių, tad pasiimkite patogius batus. Pavalgysime Belmonto
          lauko kavinėje http://www.belmontas.lt/ Užsakiau stalą Andriaus vardu,
          kviečiu ir vaišinu. Jeigu galite, prašau paskambinkite man (5) 264 5950.

          Dar pasivaikščiosime, paskui aš ir abu Franzai važiuosime su Ryčiu
          Umbrasu į Stasylos kaimą netoli Šalčininkų, ten aplankysime mūsų
          Atžalyno vadovus Fikratą ir Liubą Salimovus. Susipažinsime su jų
          organizuojamą Stasylos bendruomenę ir jų sumanymu steigti Interneto
          prieigos tašką. Numatome ten būti 17:00-18:30 ir tada nuvešime svečius
          į Varėną kur jie dalyvaus ERDE sueigoje.

          Dar trečiadienį norėčiau su abiem Franzais aplankyti Viliją
          Bortkevičienę, pamatyti jos organizuojamą ekosodybą netoli Kernavės.

          Franz Steinwender ketina paviešėti dar pora savaičių Baltijos valstybėse.

          Šiandien nuoširdžiai pasikalbėjau su Rimante Galiniene. Ji supranta,
          kodėl nedalyvausiu ERDE sueigoje Varėnoje, tiesiog neturiu jėgų
          spraustis į esamus rėmus. Vis dėl to, programa patraukli, džiaugiuos,
          kad Algirdas Juškevičius, Saulius Sakalas http://marcinkonys.infoseka.lt
          bei kiti bendraus su svečiais iš Austrijos, Anglijos, Lenkijos. Prašau
          visus lietuviškus kalbančius kalbinti įsijungti į šį mūsų "Minčių sodo"
          susirašinėjimą, man parašyti kurie sutinka ir atsiųsti jų elektroninio
          pašto adresus.

          +370 (5) 264 5950
          Vilnius

        • Rytis Umbrasas
          Message 4 of 6 , Jul 6, 2005
> [...]
            > apylinkes ir papietausime Belmonte. Butu gerai i vakara nuvaziuoti
            > i Stasylos kaima kur gyvena Liuba ir Fikratas Salimovai, musu

            Sveiki, man teko šiame renginy sudalyvauti. Viskas taip ir vyko..
            Sekmadienio rytą radau Andrių rodantį svečiams „Atžalyno“ klubą.
            ----------
            Visi kas pamato tą pastatą pirmiausia puola galvoti, kaip čia bus, kaip
            čia atrodys, kai stogas bus sutvarkytas, kai sienos bus nudažytos, kai
            langai pakeisti, kai tualetas sukultūrintas.

            Andrius gi bandė paaiškinti, kad yra atbulai. Čia jau yra dvasia, čia jau
            vyksta užsiėmimai, čia renkasi žmonės.. ant langų kabo rašteliai su
            užsiėmimų grafiku, su kvietimu ateiti.

            Ir tai yra svarbiau, nei pastato remontas, kas pasak Andriaus yra jau
            antraeilis dalykas.
            --------------------------------------
            Kitą dieną mes važinėjoms dviračiais. Stengiausi vesti savivaldybės
            nužymėtu dviračių taku. Taką nužymėjo, bet gausius ir aukštus slenksčius,
            dėl kurių vis reik nulipt nuo dviračio „pamiršo“ užglaistyt. ar tai kam
            rūpi?

            Andrius pastebėjo - gal geriau būtų atvirkščiai padarę - pašalinę
            dviratininkjams kliūtis o paskui jau žymėt ar nežymėt kelio jau ne taip ir
            svarbu nedideliam mieste. Kas svarbiau - ar matoma visiems dviratininkų
            linija ar tik dviratininkams pastebimi slenksteliai?
            ---------------
            Labai džiaugiuosi, kad pavyko aplankyti Filkrat ir Liuba šeimą.
            Jie naudodamiesi savo energija, smalsumu, žingeidumu pasiekė tiek, kad jau
            dabar gali kaime gyventi dirbdami miestišką darbą (maketuoja knygas,
            verčia tekstus) o bulvių tikriausiai .. mieste nusiperka.
            Krašte, kur rodos nėra darbo - jei gebėtų ir darbdaviais pabūti.. Tik, kad
            norinčių padirbėti nebeatsiranda.. Ir vėl .. inversija..?
            Nuoširdžiausiai linkiu jiems sėmės.
            Apie medį iš vaisių sprendžiama.. Tikriausiai daug ir visokiausių Minčių
            sode jų subręsta. Man matomiausi - tai šeimos, kurios gavę finansiškai
            minimalią paramą, tačiau Minčių Sodo visokio palaikymo dėka „pagavo
            kabliuką“ ir dabar jau gali ne tik laikytis, bet ir aplinkinius palaiko.

            Palaikykime kaip galime ir Andriaus veiklą ir „Minčių Sodo“ gyvastį.

            Rytis