Re: Klausimas visiems.

  • Raimundas Vaitkevicius
    Message 1 of 4 , Nov 3, 2000
      minciu_sodas_lt@egroups.com writes:

      >Sveiki,
      >
      > Mano tete sakosi, kad isrades kazkokia nauja elektros teorija, taciau
      >nezino kur ja realizuoti, t.y. kur ja paskelbti. Gal kas zinote kur
      >internete galima patalpinti tokia informacija? Gal ka domintu? Gal kas
      >noretu platinti ja?
      >
      > Jei noresite galesiu placiau apie tai parasyti.
      >
      > Laukiu atsiliepimu... Mindaugas

      Elektros teorijos priklauso fizikams, kiek žinau. Gal Jūsų tėtė pažįstamas
      su kokiais nors fizikais? Jis galėtų aptarti tą teoriją visų pirma su
      jais. Bent jau fizikos mokytojų turbūt visur galima rasti.

      Šiaip internete informaciją gali skelbti kas tik nori. Nemokamų vietų, kur
      galima patalpinti informaciją taip pat labai daug. Bet reikia surašyti tą
      informaciją internetui tinkama forma. T.y. sukurti "voratinklio"
      tinklapius.

      Raimundas Vaitkevičius
    • BigMJ
      Message 2 of 4 , Nov 3, 2000
        Sveikas Mindaugai,

        Thursday, November 02, 2000, 10:34:27 AM, tu rasei:

> [...]

        MA> domintu? Gal kas noretu platinti ja?

        MA> Jei noresite galesiu placiau apie tai parasyti.

        Mane tai sudomino gal galetum papasakoti issamiau...

        Mindaugas Jankauskas mailto: mindaugas@...