Re: [Minciu_sodas_LT] Siela (Ir apie Omenį)

  • Rytis Umbrasas
    Message 1 of 2 , Apr 6, 2005
      > (atsiprasau, kad vel ne lietuviskai rasau. reikia pagalbos :) nemoku
      > susitaisyt)

      Parašyki man detaliau apie problemą adresu rytis at infoseka.lt , ir pasistengsiu padėti.

      Andriau, atsiprašau, kad vėluoju su tų dešimties žodelių vertimu.

      Sustojau prie termino NODE, kas pažodžiui verstinas kaip mazgas.
      Noriu tą programą išmokt naudot ir perprast ar tikrai tinka Node ten versti kaip "mazgas".

      Ypač svarstau žodžio "Omuo, Omenis" panaudojimą šioje vietoje.
      Tai retai naudojamas ir neperkrautas prasmėmis žodis.

      Minčių sode įdomu aptarti ką žinote apie paslaptingą žody "Omuo". Jis labai susijęs su Mintimis ir galvoju, kad minčių tvarkymo programose galėtų būt kaip nors panaudotas.
      Sakydami turėsiu galvoj, turėsiu atminty, turėsiu mintyse sakome "Turėsiu omenyje".

      Rytis
    • AndriusZ
      Message 2 of 2 , Jun 4, 2005
> [...]
        > tvarkymo programose galėtų būt kaip nors panaudotas.
        > Sakydami turėsiu galvoj, turėsiu atminty, turėsiu mintyse sakome

        Siūlyčiau atsižvelgti, kad terminai programose turėtų būti lengvai
        suprantami "vidutiniškam vartotojui". Man šis žodis taip pat gražus ir
        mislingas, tačiau nesiūlyčiau vartoti, nes gal nereikėtų programos sąsajos
        paversti "žmogaus įmitacija". Pirmai pradžiai "mazgas" arba "kryžkelė"
        galėtų tikti. Po to juk visuomet galima tikslinti.

        AndriuZ