Re: [Minciu_sodas_LT] Siela

  • Magnis
    Message 1 of 3 , Apr 7, 2005
      Sveiki (h), nesuprantu Jūsų (?), Vygaudai, kodėl norite išbraukti
      žodžius(?), kurie yra vartojami ir visiems suprantami.
      Ar dvasininkai užsiima fantazijomis(?), esmėmis (esmių esmė kame slypi?),
      vizijomis (Mačernio VIZIJOS :V).
      Mano sinonimai ir žodžių supratimas:
      Vėlė = Dvasia = vaiduoklis, nerami dūšelė, lapkričio 1 d.(senas pagoniškas
      žodis - Vėlinės)
      Siela = Savasis Aš=širdies plakimas= protas=sąžinė ...

      Mindaugas