Re: Kas yra Minèiø sodas

  • Ruta
    Message 1 of 3 , Mar 1, 2005

      gal Ignas Þukauskas galëtø susisiekti su manim, mane domina Jûsø
      dirbama sritis. Paraðykite praðau email'u mintys_11@.... Aèiû.

      Rûta

      --- In Minciu_sodas_LT@yahoogroups.com, Andrius Kulikauskas
      <ms@m...> wrote:
> [...]
      Ar as ne ten

      > Mielas Ignai,
      >
      > Aèiû uþ laiðkà.
      >
      > "Minèiø sodas" http://www.ms.lt yra mano personalinë ámonë
      > aptarnaujanti, palaikanti, telkianti ðviesuolius, tai yra,
      savarankiðkai
      > màstanèius. Ðiuo metu dalyvauja maþdaug 100 þmoniø, o veiklà seka
      (ir
      > tuo palaiko) dar 1,000. Ið jø gal penktadalis Lietuvoje:
      > http://www.ms.lt/lt/
      >
      > Didesnë dalis veiklos vyksta anglø kalba. Ið jos ir uþsakymai.
      Turime
> [...]
      >
      > Lietuvoje ypaè domina:
      > - Vilijos Bortkevièienës gvildenimai "þydintys sodai"
      > http://groups.yahoo.com/group/zydintyssodai/
      > kvieèiantys miestieèius keltis á kaimà, suvokti jo privalumus
      > - Mûsø Liûtaðirdþiø veikla - siekiame, kad visoj Lietuvoj veiktø
      > rateliai kuriuose kiekvienas galëtø pasidalinti savo kûryba, taip
      kad
      > kurtumëme savo kûrybinæ erdvæ kurioje bûtø miela gyventi,
      ásimylëti,
      > kurti ðeimas ir t.t.
      > - Uþsiimame ávairiais programavimo darbais, kuriame màstymo ir

    • Ruta
      Message 2 of 3 , Mar 3, 2005
        Sveiki Andriau,

        bûèiau labai Jums dëkinga, jei padëtumëte susisiekti su Ignu
        Þukausku. Man svarbi sritis - minèiø programavimas, kuria jis
        domisi, todël labai norëèiau su juo pabendrauti. Að negaunu ið jo
        zinutës, todël manau Jûs pagalbësite. Aèiû