Liūtaširdžiai Vilniuje, Kelmėje, Šiauliuose, Varėnoje?

    Message 1 of 1 , Feb 23, 2005
      Valdas wrote:
      > Sveikas, Andriau,
      > džiaugiuosi tavo viešnage mano namuose ir vertinu tavo veiklą. Norėčiau
      > surengti Minčių sodo vakaronę Kelmėje, ir manau, kad atėjus laikui tai
      > mums pavyks. Prieš mums išsiskiriant aš pradėjau aiškinti savo sumanymus
      > organizuoti mokomąją veiklą, tu pasakei, kad iš to gyventi negalima, nes
      > gyventi reikia iš pažinčių. Gal galėtum pakomentoti tai?
      > Linkiu sėkmės.
      > Valdas

      Valdai,

      Ačiū už laišką! Lauksime renginio Kelmėje.

      Pranešu: Liūtaširdžiai kviečia visus šeštadienį, kovo 12tą dieną, 14:00
      į Vilnių, Aukštutinį Pavilnį, Liaudies kūrybos klubą Atžalyną, Grūdų g 6
      dalintis savo eilėmis, dainomis ir įvairiausia kūryba. Pirmas subuvimas
      smagiai praėjo, susirinkome šešiolika žmonių.

      Rimante, Ačiū už laišką ir kvietimą! Pasistengsiu dalyvauti Varėnoje
      vasario 26tą dieną. Jeigu gali, atsiųsk dar programos tekstą paprastu
      laišku (nes nepriimame priedų).

      Emadas atskrenda iš Jungtinės Karalystės, susitiksime. Kartu
      programuojame Lucid, tai mąstymo reikmuo minčių tvarkymui:
      http://www.openleader.com/index.php/WOW/Lucid
      Gal važiuosiu į Šiaulius.

      Žodžiu, jeigu kas norėtų kur nors Lietuvoje surengti sueigą ar vakaronę,
      rašykime čia. Kviečiu taip pat mus visus pristatyti savo veiklą.

      Valdai, Norėjau išdėstyti bendrą tiesą: Pinigai gali bet kokį žmogų
      suvesti su kitu (nes jais išsakoma reikalo svarba). Bet jais nepriversi
      vieną žmogų rūpintis kitu (nes jų įtakoje neatskirsi, kam rūpi žmogus, o
      kam rūpi pinigai). Užtat ar vienam žmogui rūpi kitas suprasi tik tada
      jeigu jisai per tą rūpestį nukenčia (kad ir nedaug) ir vis tiek toliau
      rūpinasi. O mokomosios veiklos tikslas yra ugdyti žmogų, tai yra
      rūpestis žmogumi. O to rūpesčio gali nebūti žymių (ypač kada tenka
      duoti pailsėti, leisti susikaupti, mažinti krūvį, prablaškyti ar tiesiog
      nekreipti dėmesio, versti rasti savo kelią). O pinigą galima išmokėti
      tik už nuopelnus, tai yra, už tai kas žymu. Betgi mokomosios veiklos
      pagrindas yra, kad mokinys pats save moko, ir geresnis tas mokytojas,
      kuris mažiau "moko", nemoko ten kur nereikia. Išvada: mokytojui dera
      pinigą gauti nebent už vaikų ganymą, dabojimą. Nuostabu, jeigu vienas
      žmogus gali pamokyti kitą, bet tai jau šventas asmeniškas reikalas.

      +370 (5) 264 5950
      Vilnius