Re: [Minciu_sodas_LT] Digest Number 655

  • Mindaugas
    Message 1 of 1 , Feb 1 12:28 AM
      mėgstu užeiti kartais į knygyną, nėra skirtumo kokį: VAGOS, BALTŲ LANKŲ...
      bet keisčiausiai randu labai panašumo į matytą knygą "Ko vyrai nežino apie
      moteris"
      su "Minčių sodas". Toji knyga tik turinys. Iš viso 100 psl. Knygoje yra
      paslėpta mintis.
      Puslapiai yra tušti, balti, tušti, neprirašyti. Kaina mane nustebino - už
      originalumą (mano
      galva popierių) prašo 25 Lt. Tai knyga parašyti patiems. Sako paduok draugui
      prirašyti.
      O kaip Jums atrodo ką minčių sodas veikia - o gi rašo MINČIŲ SODAS knygą,
      kurioje puslapių ir temų daugiau, ir tiek daug nekainuoja, džiaugiuosi kad
      į šią knygą ir
      aš galiu rašyti. O vis dėlto ką mes iš viso žinome. Ar galima mintis
      skirtyti, rūšiuoti,
      ar tik rašyti, rašyti, rašyti...