mūsų darbai - Algiui, Alvydui, George, Fikratui

    Message 1 of 1 , Nov 30, 2004
      Nori padėkoti mūsų Minčių sodo darbuotojams (pagal autorinę sutartį)
      Algiui Cibulskiui, Alvydui Cepuliui, George Christian Jeyaraj ir
      Fikratui Salimovui. Džiaugiuos, kad Algis yra geras vadovas, ir taip
      pat kad visi - Alvydas, George, Fikratas jau daug išmokote, kaip
      palaikyti šviesuolius internetine veikla ir ne vien.

      Šiandien gavau viltį teikiančių žinių, kad jau kitą savaitę man
      užsakovas sumokės visus pinigus ir galėsiu jums atsilyginti ir susitarti
      kaip toliau. Taip pat nori mane samdyti toliau, tad tikiu turėsiu iš ko
      mums mokėti.

      O dabar man yra svarbiausia, kad pajungtumėme mūsų jėgas Minčių sodo
      tarptautinei veiklai, nes būtent iš ten gauname pajamas. Algiui
      paruošiau sąrašą darbų
      http://www.openpeople.info/index.php/WOW/TaskList
      Algi, noriu kad tu už juos atsakytum, kad man nereikėtų sukti galvos dėl
      jų. O aš savo ruožtu krausiu jų vis daugiau.

      Algi, prašau kiekvieną darbą apmąstyk ir pažymėk, kada manai bus
      padaryta. Pamokyk kitus ir su jais susitark, kad jie tau taupytų laiką
      ir galėtum vis naujais darbais rūpintis.

      Alvydai, Fikratai, George, dirbame taip: Jūsų darbas yra taupyti Algio
      laiką. O jūsų visų darbas kartu yra taupyti mano laiką. Jeigu šitą
      galite daryti, tai galėsime dirbti toliau ir vis rimčiau. Jeigu ne,
      reikės nutraukti darbus.

      Dabar svarbiausia yra padėti Algiui kiek tiktai galite. Mūsų veikla
      lietuvių kalba dabar nepalaikytina - tegul ji sukasi savaime.
      Supratote, kaip tokią veiklą palaikyti, ir grįšime prie to. Bet dabar
      reikia išmokti kaip palaikyti mūsų tarptautinę veiklą.

      Kai išmoksite kaip palaikyti tarptautinę veiklą, tada rūpinsimės, kad
      būtų apytaka iš lietuviškos į anglišką ir atvirkščiai. Tai bus ypač
      svarbu tolimesnėje ERDE veikloje.

      Alvydai, tai rašau pirmiausia tau. George, tu labai daug gali padėti
      jeigu tik sutiksi Algiui padėti su paprastais dalykais. Jeigu gerai
      darysi paprastus dalykus, tada galėsime dirbti vis sudėtingesnius.

      Fikratai, visa tai mažiau tave liečia kadangi dar tik pradedi. Bet
      bandyk padėti Algiui. Alvydas taip pat tave pamokys.

      Čia visur labai svarbu tuos įsipareigojimus nukrauti nuo mano pečių, kad
      aš būčiau laisvas dirbti pelną nešančius darbus ir taip pat ieškoti
      naujų užsakovus.

      Ačiū visiems!

      ir kviečiam visus įsitraukti į mūsų darbus (tuo tarpu nemokamai) kas tuo
      domėtųsi.