Re: [Minciu_sodas_LT] kalvis

  • Bronius Tamulynas
    Message 1 of 2 , Aug 11, 2004
      Sveikas, Algirdai,
      Su besibaigiančia vasara ir sėkme nesibaigiančiuose darbuose.
      Susiradau Tavo laiškelį apie kalvį Stasį Truncę.
      Toks reikalas. Man draugas išdrožė koplytstulpį.
      Bet niekaip neįstengia padaryti saulutės, t.y. užbaigti iki galo.
      Koplytstulpis jau stovi mano kieme. Matai, saulutę daro kiti meistrai,
      kurie kažin kaip vilkina. Jeigu aš pabandyčiau paprašyti Stasio .... gal..
      Tik mažai žinau apie jį. Net kur tiksliau gyvena, kaip jį surasti, kaip jis
      užimtas
      ir pan. Jei turėsi laiko duok kokią nors žinutę.

      Dar kartą su nuoširdžiais linkėjimais,
      "Mintytojas" Bronius