Atsakyta: [Minciu_sodas_LT] Re: rupinames Atzalynu

  • Rytis Umbrasas
    Message 1 of 1 , Jul 29, 2004
      > gal būtų neblogai, jei tame kreipimesi dėl Atžalyno pastato išsaugojimo
      > pasirašytų ne tik Pavilnio gyventojai, bet ir kai kurie kiti?

      Aš buvau tik vienam susirinkime tenai, ir mielai prisimenu kaip ten rinkosi žmonės, kaip Andrius vedė susirinkimą, kaip dalyvavo visi, kaip dainavo.
      Būtų gerai, jei tokios veikla neišnyktų, nes tam krašte supratau tas klubas yra tikrai "kultūrnamis".
      Ir aš galėčiau pasirašyti po raštu, prašančiu išsaugoti patalpas klubui.

      Nejaugi nėra būdo pasirašyti per nuotolį? Įdomu man pasidarė ar tikrai norint pareikški nuomonę, būtina savo kūną atvežti 100km ar daugiau iki kažkokio tai popieriaus?

      Rytis Umbrasas