Re: Vieciūnų svetainė

    Message 1 of 3 , Jul 1, 2004
      Labas Algi,

      Persiunčiu tavo laišką, gal bus įdomus visiems. Gal surengtumėte
      didesnę ar mažesnę išvyką į Viečiūnus.

      Pirmadienį ERDE dalyviai susitikome Vienoje. Antradienį praleidome
      telecentre Bezenye, Vengrijoje. Tai kroatų kaimas, jie išlaikė savo
      kalbą kuria kalbėjo prieš pora šimtmečių Kroatijoje. Trečiadienį vėl
      rinkomės Vienoje.

      Įvairiai apmąstėme "regional information coach" sąvoką (tai būtų nauja
      specialybė padedanti kaimiečiams naudotis Internetu). Bet aš ją gana
      įvairiai sukritikavau, kaip neatitinkančią tikrovę. Vietoj šito,
      siūlysiu rengti "atvirus verslininkus" ("open entrepreneurs"). Rašysime
      Grundtvig 1 paraišką.

      Franz Nahrada mane pakvietė pasilikti Vienoje vieną mėnesį. Apsistosiu
      pas jį. Kursiu ERDE svetainę, tam skyrė truputį pinigų (1000 eurų).
      Taip pat vystysime "atviro tyrimo" (open investigation) ir "atviro
      kaimo" (open village, open source village) sąvokas.

      Vis randu laiko gvildenti gyvenimo klausimus, tikiu čia rašyti. Kviečiu
      ir mus atvirai tirti mums rūpimus klausimus.

      Linkėjimai iš Austrijos,