Andriui - Busiu Vilniuje sestadieni

  • Raimundas Vaitkevicius
    Message 1 of 2 , Jun 25, 2004
      Sveikas, Andriau,

      šeštadienį važiuoju į Vilnių vienai dienai. Jei būsi kur nors centre ar
      netoli, galėtume susitikti.

      Dabar man VDU atostogos, bet kitų reikalų turiu dar nemažai.

      Raimundas
      Message 2 of 2 , Jun 25, 2004
        Raimundai, Ačiū už laišką.

        Iš ryto jau išvažiuoju į Austriją. Stengsiuos ko ilgiau trankytis.
        Norėčiau grįžti finansiškai sustiprėjęs, gal tik už pusmečio. O gal
        daug greičiau, jeigu nesiseks.

        Ačiū visiems, atvira veikla palaikantiems "Minčių sodą". Man išvykus
        gali veikla net sugyvėti. Numatome:
        - Mūsų jaunimas ir ne vien jaunimas - Auksė, Rasa, Darius, Aldona ir
        kiti - nori atvirai tirti, lukštenti, puoselėti jiems rūpimus gyvenimo
        klausimus. Giedrė Danytė, pasižymėjusi psichiatrė ir sveikos nuovokos
        auklėtoja, sutiko būti jų "mokslo vadovė".
        - Džiaugiuos, kad yra norinčių palaikyti kaimo šviesuolius ir diegti
        technologijas padedančias jiems dalyvauti pasaulinėje veikloje.
        Nusimato ir galimybių užsidirbti. George Christian Jeyaraj sutinka
        puoselėti tokias galimybes, svetaines kurti PHP ir MySQL
        technologijomis. Jį viliuos suporuoti su Vykintu Augustaičiu, kurio
        svetainė http://www.sakieciai.lt viena geriausių tokių Lietuvoje. Jis
        gali patarti ko reikia gyvybingai svetainei, ir kaip gerai paruošti
        paraiškas. Algis Cibulskis sutiko vadovauti mūsų programuotojų veiklai.
        Jau daug metų renkamės pas jį Suvalkų 1.
        - Tikiu čia pasidalinti savo filosofiniais pamąstymais.

        Kviečiu visus mums rašyti. Stengsimės kiekvieną palaikyti.